برنامه‌های سوم خرداد با هدف ترویج فرهنگ ایثار برگزار می‌شود
کد خبر: 4057696
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

برنامه‌های سوم خرداد با هدف ترویج فرهنگ ایثار برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برنامه‌های سوم خرداد با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت با تبیین شعار «ما مقاوم هستیم» و با محوریت شعار «ما معتقدیم» برگزار خواهد شد.

سردار طهماسبی

به گزارش ایکنا از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان، با اشاره به اینکه برنامه‌های سوم و چهارم خرداد با هدف ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و خودباوری دینی برگزار می‌شود، اظهار کرد: سپاه در زمینه برگزاری برنامه‌ها به همت بسیج و پایگاه‌های مقاومت اقدامات خوبی انجام می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری هزار و ۲۰۰ مورد دیدار با خانواده شهدا در سال گذشته، ادامه داد: همچنین ۲۰۰ مورد دیدار با خانواده ایثارگران و رزمندگان و یک هزار و ۹۰۰ دیدار با رزمنده برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدای ۱۲۰ مورد در سال گذشته برگزار می‌شود، عنوان کرد: ۵۳ مورد تقدیر از خانواده شهدا در برنامه‌های مختلف انجام شده است.

طهماسبی با اشاره به اینکه برنامه‌های سوم و چهارم خرداد با هدف ترویج فرهنگ، ایثار، مقاومت و خودباوری دینی برگزار می‌شود، بیان کرد: برنامه‌های این ایام با تبیین شعار «ما مقاوم هستیم» و با محوریت شعار «ما معتقدیم» برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و جانباران در این ایام برگزار می‌شود، گفت: نمایش فیلم و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فضاسازی شهرهای زنجان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: برگزاری کوهپیمایی و رژه خودرویی و موتوری از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام
captcha