برگزاری مسابقه کتابخوانی «بهشت من، خانواده من» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4058489
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

برگزاری مسابقه کتابخوانی «بهشت من، خانواده من» در چهارمحال‌وبختیاری

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان مسابقه کتابخوانی استانی «بهشت من، خانواده من» در استان خبر داد.

مسابقه کتابخوانی بهشت من، خانواده من

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سیدحسین نژادحسینی، معاون فرهنگی رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از انتشار فراخوان مسابقه کتابخوانی استانی «بهشت من، خانواده من» در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه با همکاری دبیرخانه شورای هماهنگی مبازه با مواد مخدر استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی استانی «بهشت من، خانواده من» در چهار گروه سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال و با هدف ارتقای اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان، تبیین اهمیت جایگاه خانواده در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تبیین اهمیت نقش خانواده در اعتلای فرهنگ عمومی جامعه، تبیین اهمیت کتاب، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

نژادحسینی با اعلام اینکه آزمون این مسابقه اول تیرماه 1401 تعیین شده است، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با نصب اپیلیکشن طاقچه و ورود به این برنامه و دانلود رایگان کتاب با ارسال کد تخفیف 110 به سرشماره 09356260237 در این مسابقه مشارکت کنند. زمان ارسال آثار کودکان حداکثر تا 30 خردادماه 1401 به آدرس شهرکرد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دفتر معاونت فرهنگی رسانه‌ای دبیرخانه فراخوان تعیین شده است.

انتهای پیام
captcha