دعوت از مدیران مؤسسات چهارمحال‌وبختیاری برای حضور در انتخابات قرآنی
کد خبر: 4059056
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

دعوت از مدیران مؤسسات چهارمحال‌وبختیاری برای حضور در انتخابات قرآنی

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری با انتشار اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه دور دوم انتخابات اتحادیه قرآنی چهارم خردادماه برگزار می‌شود، از همه مدیران عامل مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت(ع) دعوت کرد تا در این انتخابات حضور یابند.

انتخابات اتحادیه قرآنی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های قرآنی استان با انتشار اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده اتحادیه قرآنی استان جهت برپایی دور دوم انتخابات هیئت مدیره و بازرسین اتحادیه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در روز چهارشنبه، چهارم خردادماه برگزار می‌شود، از تمامی مدیران عامل مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت(ع) دعوت کرد تا در این انتخابات حضور یابند و آرای خود را در صندوق بیندازند.

طی جلسه هماهنگی کمیته برگزاری انتخابات اتحادیه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری مقرر شده است این دور از انتخابات که تاکنون دو بار به تعویق افتاده است، رأس ساعت ۱۰ در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

حامد حسین‌زاده، معاون حمایت و توانمندسازی مؤسسات قرآن و عترت(ع) معاونت قرآن و عترت(ع) وزارت ارشاد به عنوان یکی از ناظران این انتخابات به شهرکرد سفر می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت(ع) چهارمحال‌وبختیاری و انتخابات هیئت مدیره اتحادیه و بازرسین این اتحادیه، ۲۰ اسفندماه سال گذشته در سالن غدیر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اما مجمع انتخاباتی هیئت مدیره و هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان به‌دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد مؤسسات حاضر حائز رأی، به دور دوم موکول شد.

اسامی نامزدهای انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت(ع) چهارمحال و بختیاری شامل روح‌الله امیریان، منصور ایمانی، عنایت‌‌‌الله جلیل طهماسبی، حجت‌الاسلام سیدمسعود حسینی، مرتضی رفیعی، حیدرقلی صدقی، خدیجه شاهوردی، فرشته امیری، مرضیه خسروی، فاطمه سیفی‌پور و رویا قائدی است.

همچنین خدابخش مردانی، مینا علیمردانی، زینب محمودی و زهره میری نامزدهای انتخابات هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی استان هستند.

انتهای پیام
captcha