برگزاری نشست‌های سبک زندگی اسلامی در زنجان
کد خبر: 4060436
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

برگزاری نشست‌های سبک زندگی اسلامی در زنجان

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به برنامه‌های به اجرا درآمده ذیل طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این راستا نشست‌های سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.

سبک زندگی اسلامی

به گزارش ایکنا از زنجان، داود سپهری، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، صبح امروز در جمع خبرنگاران، به اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری ۳۰ موسسه فرهنگی و هنری در زنجان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی را با موضوع سبک زندگی اسلامی و با محوریت تحکیم بنیان خانواده اجرا خواهند کرد.

وی گفت: پس از اعلام فراخوان و دعوت از موسسات فرهنگی و هنری استان زنجان به منظور ارائه طرح‌های مورد نظر در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، طرح‌های ۳۰ موسسه فرهنگی و هنری مورد تاکید اداره متبوع قرار گرفت.

سپهری اضافه کرد: تفاهم نامه‌هایی با موضوع اجرای برنامه‌‍‌ها و نشست‌های حضوری و مجازی و تولید محتوا با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی با این موسسات منعقد و این موسسات مکلف شدند تا پایان شهریورماه امسال برنامه‌های مربوطه را به اجرا درآورند.

وی افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز نقش نظارتی و ارائه راهکار در حین اجرای این طرح ها را برعهده دارد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: برنامه‌های اجرایی در طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی با تاکید بر تحکیم بنیان خانواده است.

انتهای پیام
captcha