افزایش شهرهای آبی کرونایی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4062168
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

افزایش شهرهای آبی کرونایی در کهگیلویه‌وبویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم‌اکنون ۶ شهرستان در کهگیلویه‌وبویراحمد آبی و سه شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 کرونا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محمد غلام‌نژاد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز، 16 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هم‌اکنون هیچ شهرستانی در استان در وضعیت قرمز یا نارنجی کرونایی قرار ندارد.

وی افزود: شهرستان‌های بویراحمد، دنا و باشت در وضعیت زرد و شهرستان‌های بهمئی، چرام، کهگیلویه، لنده، گچساران و مارگون در وضعیت آبی قرار دارند. با وجود بهبود وضعیت کرونا اما شهروندان باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع این ویروس رعایت کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: براساس آخرین آمار منتشر شده تاکنون ۹۶ هزار نفر فرد آلوده به ویروس کرونا در استان بهبود یافته‌اند.درصد کشندگی کرونا در استان ۹ دهم درصد بود در حالی که این میزان در کشور یک و ۹ دهم درصد بوده است.

غلام‌نژاد درخصوص وضعیت واکسیناسیون در استان، بیان کرد: ۹۱ درصد مردم این استان نوبت اول، ۸۳ درصد نوبت دوم و ۴۰ درصد نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.از زمان شیوع این بیماری ویروسی تاکنون ۱۲۳ هزار بیمار کرونایی در استان کهگیلویه‌وبویراحمد شناسایی شده است.

انتهای پیام
captcha