جنایت‌های ضدحقوق بشری آمریکا برای جوانان تبیین شود
کد خبر: 4063858
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

جنایت‌های ضدحقوق بشری آمریکا برای جوانان تبیین شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای مرور جنایت‌های ضدبشری آمریکا علیه ایران است، باید جنایت‌های آمریکا برای نسل جوان تبیین شود.

شست ستاد برنامه‌ریزی افشای حقوق بشر آمریکایی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 22 خردادماه در نشست ستاد برنامه‌ریزی افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: از ۶ تا ۱۲ تیرماه سال ۶۰ تا ۶۶ و از اوایل انقلاب تاکنون اتفاقات و حوادث تلخ و جنایت‌های زیادی علیه ایران انجام شده است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی باعث قطع منافع آمریکا در ایران شد به همین دلیل به دنبال نابودی نظام انقلاب اسلامی به روش‌های مختلف بوده‌اند و جنایت‌های زیادی را در این راستا تاکنون مرتکب شده‌اند، این جنایت‌ها شامل فتنه‌ها، توطئه‌ها، تحریم‌ها، ترورها و دسیسه‌های مختلف بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: مهمترین جنایت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه ایران یا به طور مستقیم از سوی این کشور انجام شده است و یا عوامل این جنایت‌ها نیز مورد حمایت غربی‌ها بوده است، ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در ۶ تیرماه سال ۶۰ توسط گروهک تروریستی منافقان از جمله این جنایت‌هاست.

حجت‌الاسلام خاضع تصریح کرد: شهید آیت‌الله صدوقی چهارمین شهید محراب در 11 تیرماه ۶۱ توسط منافقان، به شهادت رساندن رئیس زندان اوین در ۸ تیرماه سال ۶۰، بمباران شیمیایی سردشت در ۷ تیر ۶۶ توسط صدام، حمله ناورآمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت ۲۹۰ مسافر و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ نفر از مسئولان توسط منافقان نمونه‌هایی از جنایت‌های آمریکا علیه ایران است.

وی ابراز کرد: ایران تاکنون ۱۷ هزار شهید ترور داشته است که همگی توسط آمریکا یا به دستورش انجام شده است، این جنایت‌ها گوشه‌ای از مصادیق دروغین طرفداری آمریکا از حقوق بشر است. آمریکا این جنایت‌ها را به اسم حقوق بشر انجام داده است و ابزاری برای تجاوز علیه کشورها بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای مرور جنایت‌های ضد بشری آمریکا علیه ایران است، ضرورت دارد جنایت‌های آمریکا برای نسل جوان تبیین شود.آمریکا بزرگترین نقض کننده آشکار حقوق بشر است و یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین مورد تأکید رهبری تشریح جنایت‌های ضد بشری آمریکا علیه ایران است.

حجت‌الاسلام خاضع برپایی نمایشگاه جنایات آمریکا علیه ایران، تبلیغات میدانی و فضاسازی شهری، تولید محتوا در فضای مجازی، سخنرانی ائمه جمعه در تریبون‌های نماز جمعه سخنرانی ائمه جماعات در مساجد، تولید نقاطی مصور از سوی حوزه هنری، نشست‌های بصیرت‌افزایی، کرسی‌های آزاداندیشی، میزگردهای تحلیلی و تبیینی و مستندهای تلویزیونی در صدا و سیمای استان، شعر خوانی و خاطره‌گویی و سرود را از برنامه‌هایی اجرایی در این استان اعلام کرد.

وی یادآور شد: با وجود همه دشمنی‌ها علیه ایران و خسارت‌هایی که به کشور وارد شده برخی‌ها سودای آمریکا را در سر دارند و از آن حمایت می‌کنند، یکی از دلایل این امر تبیین نشدن مطلوب و مناسب جنایت‌های استکبار جهانی علیه ایران است.

انتهای پیام
captcha