صدقه 215 میلیون تومانی مردم خراسان شمالی از طریق کد QR
کد خبر: 4064475
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

صدقه 215 میلیون تومانی مردم خراسان شمالی از طریق کد QR

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت 215 میلیون و 500 هزار تومان صدقه از بستر کد‌های QR خبر داد.

صدقه 215 میلیون تومانی مردم خیر خراسان شمالی از طریق کد QRبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، در ارتباط با اقدامات انجام شده در جهت استفاده از بستر الکترونیکی جمع آوری صدقات برای کمک به محرومان اظهار کرد: طرح QR از شهریور سال قبل به منظور تسریع در امر کمک رسانی به نیازمندان آغاز شده است به طوری که نیکوکاران عزیز می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند با اسکن این کد صدقه خود را پرداخت کنند.

وی گفت: از زمان اجرای طرح تاکنون برای حدود 85 هزار مشترک جدید صدقات کد QR صادر شده است که 779 مورد از این کدها مربوط به دستگاه‌های اجرایی، اصناف و ... می‌باشد و باقی مانده نیز اشخاص حقیقی هستند که برای آن‌ها کد صادر شده است.

وی افزود:  در مجموع هم اکنون 177هزار نفر از مردم استان مشترک کدهای کیو آر هستند که تا کنون با انجام حدود 13 هزار تراکنش موفق به پرداخت 215 میلیون و 500 هزار تومان صدقه شده‌اند.

الهی راد گفت: هم اکنون این نهاد دارای حدود  89 هزار و 400 صندوق کوچک، هزار و 481 مورد صندوق بزرگ اماکن و هزار و 33 مورد صندوق معابر است که طی امسال از طریق این صندوق‌ها 774 میلیون تومان صدقه جمع آوری و برای نیازمندان هزینه شده است.

الهی راد تصریح کرد: شهروندان همچنین می‌توانند از طریق کد دستوری #058*8877* به منظور پرداخت صدقات از طریق تلفن همراه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha