ازدواج جوانان با رویکرد عزم ملی محقق می‌شود
کد خبر: 4066398
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

ازدواج جوانان با رویکرد عزم ملی محقق می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار کرد: برای اینکه موضوع ازدواج جوانان به معنای واقعی کلمه محقق شود، نیازمند عزم ملی است.

ازدواج جوانان

به گزارش ایکنا از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، صبح امروز در کمیته تخصصی ستاد ساماندهی با موضوع هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان استان، گفت: فراموش نکنیم که بسترسازی برای ازدواج جوانان، نیازمند عزم ملی است.

وی با یادآوری اینکه ۱۰ تا ۱۶ تیر‌ماه امسال به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) هفته ازدواج نام‌گذاری شده است، افزود: در همین راستا وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد به کمک سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و نیز رسانه‌ها به فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر در این زمینه بپردازد.

این مسئول تاکید کرد: با این رویکرد، توجه جامعه به ازدواج جوانان و نقش و جایگاه ارزشمند آن در اجتماع امروزی معطوف خواهد شد؛ چراکه معتقدیم امروز ازدواج جوانان نیازمند عزمی ملی است.

بازرگان با بیان اینکه برگزاری جشن روز ازدواج و پویش ملی ازدواج جوانان با همراهی خیرین، دو ماموریت اصلی هفته ازدواج به شمار می‌رود، تصریح کرد: همچنین دبیرخانه ازدواج استان از دستگاه‌های عضو ستاد استان انتظار دارد با اطلاع‌رسانی و تبلیغات، ایجاد کمپین‌های رسانه‌ای با موضوعات جهیزیه ساده، ساده زیر یک سقف، مهریه کم، فرزندآوری و برگزاری نشست‌های تخصصی با صاحب‌نظران توسط رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استانی، به این امر کمک کنند.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه فضاسازی و اطلاع‌رسانی از طریق تلویزیون‌های شهری و فضاهای اطلاع‌رسانی دیجیتال، راه‌اندازی کمپین حمایت از خرید لوازم ایرانی با تخفیف ویژه برای زوج‌های جوان، اطلاعیه به فروشگاه‌ها برای ارائه تخفیف به زوج‌های جوان در هفته ازدواج، مشارکت در چهارمین پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران، حضور و شرکت در جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و برگزاری کمپین آموزش و مشاوره رایگان در سراسر کشور ازدیگر انتظارات به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فراغتی توسط دستگاه‌های عضو ستاد استان در تابستان امسال مورد تاکید دبیرخانه اوقات فراغت است، خاطرنشان کرد: در پایان سال عملکرد دستگاه‌ها ارزیابی شده و از فعال‌ترین دستگاه در این حوزه قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha