بازدید مدیرکل ارشاد گلستان از مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج‌(ع)
کد خبر: 4067182
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

بازدید مدیرکل ارشاد گلستان از مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج‌(ع)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان روزگذشته، ۶ تیرماه از مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثامن‌الحجج‌(ع) شهرستان گالیکش بازدید کرد.

محمد رعیت مدیر کل ارشاد گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، محمد رعیت، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان روز گذشته، ۶ تیرماه از مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثامن الحجج‌(ع) شهرستان گالیکش بازدید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان در این جلسه گفت: قرآن کتاب قانون اساسی بوده و تمامی نیازهای بشری در کلام الهی موجود است و برای هر عصری نیز پیام دارد، قرآن کریم عمق و پایانی ندارد.

رعیت با بیان‌ اینکه ترویج فعالیت‌های قرآنی در جامعه ضروری است و باید تمام دستگاه در بخش اجرای فعالیت‌های قرآنی مشارکت کنند، تصریح کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه توسل به قرآن و آموزه‌های قرآنی راه نجات بشریت است و هر کس به اندازه خودش می‌تواند برای قرآن کار انجام دهد و هر قدم برکات زیادی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: فعالیت مؤسسات غیردولتی قرآنی در راستای ترویج و گرایش جوانان و نوجوانان به قرآن بسیار حائز اهمیت است و باید از این مؤسسات حمایت قابل قبولی داشت و تلاش کنیم که این تشکیلات قرآنی با همکاری خود مردم گسترش پیدا کند.

رعیت با بیان‌ اینکه توجه و عمل‌کردن به تعالیم و آموزه‌های قرآنی و دستورات دینی نقش مهمی در سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه خواهد داشت، افزود: با فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری مردم به ‌ویژه نسل جوان در مساجد و محافل قرآنی می‌توان در تبیین و ترویج ارزش‌های دینی گام برداشت.

در پایان این جلسه طاهره قنبرپور، مدیر‌ مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه قرآنی ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha