موانع فناوری واحدهای تولیدی اردبیل برطرف می‌شود
کد خبر: 4068206
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

موانع فناوری واحدهای تولیدی اردبیل برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بسته‌های حمایتی برای رفع نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی اردبیل ارائه و مشکلات مربوطه شناسایی و برطرف می‌شود.

محمد اهلی مدیرعامل شهرک صنعتی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ۱۲ تیرماه، در کارگروه حمایت از واحدهای تولیدی اردبیل اظهار کرد: دانش و فناوری یکی از ضروریات مهم توسعه صنعت است و در سالی که مزین به سال حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین است، با فعالیت‌های پژوهشی می‌توان فرآیند فناوری را در صنعت نهادینه کرد.

اهلی با بیان اینکه واحدهای تولیدی برای بقاء در دنیای رقابت امروز نیازمند ارتقای تکنولوژی و فناوری هستند، خاطرنشان کرد: باروری و به‌کارگیری طرح‌ها و ایده‌های فناورانه، ضمن رشد و توسعه صنعت، زمینه شکوفایی ایده‌های کارآفرین را نیز مهیا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی با برگزاری نشست‌ها، بازدیدها و کلینیک‌های عارضه یابی، ضمن امکان بهره‌مندی واحدهای صنعتی از خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و حمایتی، زمینه را برای افزایش دانش و تکنولوژی آنان فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اضافه کرد: این شرکت با استفاده از ظرفیت‌ مشاوران توانمند استان در قالب کلینیک کسب و کار و با هدف ارتقای بهره وری و تکنولوژی، اقدام به شناسایی و رفع نیازهای فناوری واحدهای تولیدی می‌کند که در این راستا، حمایت از شناسایی، ارزیابی و دسته بندی نیازها و مسائل فناورانه واحدهای تولیدی از جمله مواردی است که مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد.

اهلی ادامه داد: با احصاء و شناسایی این نیازها، از واحدهایی که نیاز به ارتقای فناوری دارند در زمینه‌های مختلف از قبیل انتقال تکنولوژی حمایت مالی می‌شود که بر این مبنا در سال 1400 مشکلات فناوری 10 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان مورد شناسایی و آسیب‌شناسی قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha