ثبت‌نام ۵۸۱ کهگیلویه‌وبویراحمدی در سامانه سماح
کد خبر: 4068284
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

ثبت‌نام ۵۸۱ کهگیلویه‌وبویراحمدی در سامانه سماح

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به آغاز ثبت‌نام زمینی به کربلای معلی گفت: مشکل سامانه سماح برای ثبت‌نام اربعین حل شده و تاکنون ۵۸۱ نفر از استان در این سامانه شرکت کرده‌اند.

کربلای معلی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدمحسن قوامی‌نژاد، مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: پیش ثبت‌نام اربعین ۱۴۰۱ در سامانه سماح برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین از ۱۰ تیرماه آغاز شده است.

وی افزود: طی اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز ثبت‌نام زمینی به کربلای معلی، افزود: مشکل سامانه سماح برای ثبت‌نام اربعین حل شده و تاکنون ۵۸۱ نفر در این سامانه ثبت نام کردند.بیشترین ثبت نامی مربوط به شهرستان بویراحمد و کهگیلویه است، ضمن اینکه ۱۶ دفتر ثبت‌نام در همه مناطق استان دایر است.

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه تا زمان اربعین فقط ۷۳ روز مانده، ابراز کرد: سال ۹۸، ۳۸ هزار و ۳۰۰ نفر در همایش پیاده‌روی شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود، امسال ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر در همایش پیاده‌روی شرکت کنند.

وی خواستار تسریع در گذرنامه زوار اربعین توسط پلیس شد و تصریح کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، همکاری لازم را برای بازگشت زوار انجام دهند و بر قیمت‌ها نظارت داشته باشند که در مرز افزایش پیدا نکند.

انتهای پیام
captcha