نخستین جلسه فصلی مدیران حوزه‌های علمیه زنجان برگزار شد
کد خبر: 4069200
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

نخستین جلسه فصلی مدیران حوزه‌های علمیه زنجان برگزار شد

نخستین جلسه فصلی مدیران حوزه‌های علمیه زنجان در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

 حوزه علمیه خواهران زنجان

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان، صبح امروز، 16 تیرماه نخستین جلسه فصلی مدیران حوزه‌های علمیه در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام حسن صادقی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان، به ویژگی‌های متفاوت ماه ذیحجه اشاره کرده و گفت: مراقبت ویژه و نمازها و دعاهای وارده این ماه را از ماه‌های دیگر سال متفاوت کرده است. همچنین در این ماه شریف با مسئله امامت و ولایت در دهه دوم مواجه هستیم.

وی با تأکید بر اینکه تبیین جایگاه ولایت فقیه، گفت: علی‌رغم اینکه موضوع ولایت و امامت در گذشته نیز مورد توجه بوده است، وظیفه حوزه و حوزویان پاسخگویی به شبهات موجود در جامعه و عصر غیبت و تشریح ابعاد مختلف ولایت است.

این مسئول ادامه داد: حوزه‌ها باید عنوان سیاست‌گذار و اجرای سیاست و مبلغ و موثر در این موضوع و ولایت فقیه که نزدیکترین فرد به امام زمان(عج) است در راستای اجرای احکام به پاسخگویی شبهات بپردازند.

مدیر حوزه علمیه خواهران زنجان با اشاره به پایان سال‌تحصیلی ۱۴۰۱ و فرارسیدن ایام ویژه تابستان به چند نکته اشاره کرده و گفت: مدارس در ایام تابستان جهت اجرای برنامه‌های هنری عقیدتی در مناسبت‌های مختلف و شیوه‌های مختلف و ادامه برنامه‌ها در طول سال تاکید داشته باشند؛ چراکه حضور افراد و ایجاد ارتباط مردم با حوزه‌ها بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام
captcha