بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از موزه در حال ساخت دفاع مقدس گرگان
کد خبر: 4070772
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از موزه در حال ساخت دفاع مقدس گرگان

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آغاز سفر خود با ادای احترام به شهدای گمنام در تپه نورالشهدا از موزه دفاع مقدس گرگان بازدید کردند.

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از موزه دفاع مقدس گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس پس از ادای احترام به مقام والای شهدا از طرح در حال ساخت موزه دفاع مقدس استان در کنار یادمان شهدای گمنام بازدید کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه فاز اول موزه دفاع مقدس شامل سالن‌های همایش و آمفی تئاتر آماده بهره‌برداری است، گفت: در صورت تخصیص اعتبار تا دهه فجر امسال کار عمرانی این بنا به پایان می‌رسد.

سرهنگ کاظمی اعتبار ساخت این موزه را ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۳۵ میلیارد تومان از این اعتبار در سفر رئیس جمهور به گلستان اختصاص یافته است که امید است اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبار باقی مانده پیگیری کنند.

کاظمی با بیان اینکه کار مطالعاتی محتوایی موزه از ۳ ماه پیش آغاز شده است، افزود: بیان اتفاقات و حوادث استان گلستان در انقلاب اسلامی و نقش مردم گلستان در دفاع مقدس هدف ساخت این موزه است.

انتهای پیام
captcha