مسئولان دستگاه‌های اقتصادی آذربایجان غربی اطلاعات شفاف و دقیقی به مردم بدهند
کد خبر: 4070818
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

مسئولان دستگاه‌های اقتصادی آذربایجان غربی اطلاعات شفاف و دقیقی به مردم بدهند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی از مسئولان دستگاه‌های اقتصادی استان خواست نسبت به ارائه اطلاعات شفاف و دقیق به مردم کوشا باشند چرا که با انتقال اطلاعات درست اقناع‌سازی نیز روند بهتری خواهد داشت و مردم نیز همراهی خوبی از خود نشان خواهند داد.

 رضا ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سی و نهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با حضور رضا ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار،علیرضا نوروزی، دبیر شورای اطلاع‎رسانی استان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و سایر اعضا 23 تیر در سالن شهید نیکخواه استانداری برگزار شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، در این جلسه اظهار کرد: رسانه‌ها برای جلوگیری از شیوع مجدد کرونا در استان باید آگاه‌سازی کرده و اطلاع‌رسانی‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

رضا ابراهیمی افزود: در بحث کرونا تا حدودی سهل‌انگاری شد و رعایت پروتکل‌ها به پایین‌ترین سطح رسید که با توجه به شیوع مجدد این بیماری باید دوباره جدی گرفته شود.

 وی با تاکید بر آگاه‌سازی مردم برای بازگشت حجاج از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از رسانه‌ها خواست در این زمینه نسبت به آموزش و اطلاع‌رسانی موارد بهداشتی اقدام کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه متاسفانه عادی‌انگاری در زمینه بیماری کرونا در سطح جامعه رواج پیدا کرده است، گفت: متاسفانه در شرف ورود به پیک جدید کرونا هستیم و در صورت جدی نگرفتن با مشکلات بزرگی روبه‌رو خواهیم شد.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی موارد مربوط به کرونا از رسانه‌ها خواست در این زمینه نسبت به اقناع‌سازی مردم برای استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن به ویژه دز یادآور توجه ویژه داشته باشند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و پیاده‌روی اربعین نیز افزود: با توجه به محدودیت‌های دو سال گذشته، پیش بینی می‌شود امسال این ایام پرشورتر دنبال شود که ضروری‌ است مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از هرگونه خطری برای سلامت خود و اطرافیان آگاه‌سازی شوند که در این زمینه نیز انتظار داریم رسانه‌ها همچون سنوات گذشته همراهی لازم را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها نیز گفت: کارهای بزرگی انجام شده و یا در حال انجام است که انتظار داریم رسانه‌ها در این زمینه نیز به اقدامات انجام شده در مدیریت فضای بازار بپردازند تا مردم نیز بهتر در جریان امور قرار گیرند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی همچنین از مسئولان اقتصادی استان خواست نسبت به ارائه اطلاعات شفاف و دقیق به مردم کوشا باشند چرا که با انتقال اطلاعات درست اقناع‌سازی نیز روند بهتری خواهد داشت و مردم نیز همراهی خوبی از خود نشان خواهند داد.

ابراهیمی همچنین در خصوص صفوف نان نیز گفت: متاسفانه جو روانی در بین مردم عمده دلیل تشکیل این صفوف بوده، در صورتی که هیچ محدودیتی در خصوص سهمیه آرد نانوایی‌ها وجود نداشته و حتی سهمیه آنها نیز افزایش داشته است و قیمت نان نیز تا پایان سال هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم کنترل قیمت‌ها در بازار نیز از سوی متولیان امور تاکید کرد و افزود: در این حوزه، هم رسانه‌ها و هم دستگاه‌های مربوطه باید به صورت ویژه توجه داشته و اطلاع‌رسانی های لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام
captcha