پویش نسیم احسان در گیلان اجرا می‌شود
کد خبر: 4075946
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

پویش نسیم احسان در گیلان اجرا می‌شود

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان گیلان از آغاز پویش نسیم احسان و اهدای ۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی در گیلان خبر داد و گفت: این پویش در دو مرتبه اهدای لوازم سرمایشی و تعمیر لوازم سرمایشی معیوب خانواده‌های کم‌برخوردار، با همکاری گروه‌های مردمی اجرا می‌شود.

پویش نسیم احسان در گیلان اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از گیلان، هم‌زمان با اولین پنجشنبه ماه محرم، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان گیلان از آغاز پویش نسیم احسان و اهدای ۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی در گیلان خبر داد و گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ادامه رسالت اجتماعی‌ خود در حوزه یاری‌رساندن به محرومین و با توجه به فرارسیدن ایام گرم سال و نیاز محرومین و خانواده‌های کم‌برخوردار به وسایل سرمایشی، اقدام به برگزاری پویش نسیم احسان کرده است.

مجتبی امیریان با بیان این‌که خانواده‌های کم‌برخوردار که از داشتن حداقل لوازم سرمایشی محروم هستند، توسط گروه‌های مردمی همکار شناسایی می‌شوند، تصریح کرد: اکنون در استان گیلان اهدای بیش از ۶۰۰ دستگاه سرمایشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست هزار تومان را آغاز کردیم که طی یک‌هفته آینده، این لوازم به دست محرومان شناسایی‌شده خواهند رسید. تعمیر وسایل سرمایشی خانواده‌های کمتر‌برخوردار هم از ماه گذشته آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است تار و پود جامعه ایران اسلامی با مکتب عاشورا از یک‌سو و روح همدلی، مواسات، تعاون و احسان از سوی دیگر، تنیده شده است. ایرانیان در بزنگاه‌ها به یاری یکدیگر می‌شتابند و در موقعیت‌های ویژه‌ای همچون ماه‌های محرم و صفر، این خصیصه ارزشمند بیشتر رخ می‌نماید.

انتهای پیام
captcha