آغاز ثبت‌نام بانوان دانشجو برای پیاده‌روی اربعین حسینی
کد خبر: 4076956
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

آغاز ثبت‌نام بانوان دانشجو برای پیاده‌روی اربعین حسینی

معاون فرهنگ‌سازی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام بانوان دانشجو در گیلان برای پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۸ تا ۲۸ مردادماه اقدام به ثبت‌نام کنند.

آغاز ثبت‌نام بانوان دانشجو برای پیاده‌روی اربعین حسینی

وحید خسرومرادی، معاون فرهنگ‌سازی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از آغاز ثبت‌نام دانشجویان برای پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: پیش‌ثبت‌نام کاروان دانشجویی شباب‌الحسینی(ع) ویژه دانشجویان خواهر گیلانی برای پیاده‌روی اربعین حسینی از امروز، ۱۸ مردادماه آغاز و تا ۲۸ مردادماه سال‌جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین در روایات اهل‌بیت(صلوات‌الله علیهم اجمعین) بسیار سفارش و از نشانه‌های مؤمن ذکر شده است، اظهار کرد: امروز پیاده‌روی اربعین به عنوان یک میعادگاه بزرگ بین‌المللی و مقدمه و تمرینی برای شکل‌گیری جامعه و تمدن مهدوی است.

معاون فرهنگ‌سازی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان اضافه کرد: بانوان دانشجوی دانشگاه‌های استان گیلان می‌توانند در بازه تعیین شده همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ با حضور در سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان واقع در رشت، میدان نیروی دریایی، روبروی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، واحد خواهران با ارائه مدارک لازم اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha