استقرار ۴۲ موکب خراسان‌جنوبی در شهر کاظمین
کد خبر: 4078727
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

استقرار ۴۲ موکب خراسان‌جنوبی در شهر کاظمین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: در ایام اربعین حسینی ۴۲ موکب خراسان‌جنوبی با زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) در شهر کاظمین مستقر خواهند شد.

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۶ مردادماه در جلسه ستاد اربعین که به‌صورت ویدئو‌کنفرانس با حضور همه استان‌ها و با حضور رئیس ستاد اربعین کشور برگزار شد، اظهار کرد: کارها و اقدامات ستاد اربعین باید به‌صورت میدانی دنبال و نظارت شود و صرفاً روی کاغذ نباشد.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های ثابت و سیار امدادی خراسان‌جنوبی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات در این ایام داشته باشند، تصریح کرد: لازم است جلسات کمیته‌های مختلف ستاد اربعین به موقع در استان برگزار شود و مصوبات این کمیته‌ها هم به نحو احسن اجرایی شود‌.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: کوتاهی در خصوص عدم اجرای مصوبات کمیته‌های ذیل ستاد اربعین قابل قبول نیست و عدم اجرای مصوبات و مشکلات پیش روی کمیته‌ها باید در اسرع وقت به ستاد اربعین منتقل شود تا راهکارهای لازم برای حل آن ارائه شود.

طالبی تأکید کرد: مسئله حمل و نقل در زمینه جابجایی زائران اربعین از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این صورت انجام شود تا زائران ما در این زمینه دچار مشکل نشوند‌.

وی با بیان اینکه تلاش شود که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به زائران در شهر کاظمین ارائه شود، اظهار کرد: اولین موکب خراسان‌جنوبی برای ارائه خدمات به زائران از 10 شهریورماه به کشور عراق اعزام خواهد شد؛ لازم است مشکلات ارتباطی و اینترنتی در سایت کاظمین پیگیری و رفع شود.

طالبی از آمادگی 121 کامیون به‌صورت افتخاری و رایگان برای حمل اقلام و تجهیزات موکب‌های خراسان‌جنوبی به کشور عراق خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم در سایت استقرار موکب‌های استان در شهر کاظیمن توسط دستگاه‌های متولی در حال انجام است تا مطلوب‌ترین خدمات به زائران اباعبدالحسین(ع) ارائه شود.

انتهای پیام
captcha