جهاد تبیین در مقابل جریان تحریف قرار گیرد
کد خبر: 4078948
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

جهاد تبیین در مقابل جریان تحریف قرار گیرد

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر گفت: امروز دو جریان در جامعه در حال فعالیت است که یکی از این آنها جریان و عملیات تحریف است که در مقابل آن عملیات تبیین و جهاد تبیین قرار دارد.

جهاد تبیین

به گزارش ایکنا از زنجان، ابراهیم کاظمی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر، شامگاه دیروز، ۲۶ مردادماه، در مراسم تجلیل از خبرنگاران داوطلب جمعیت این شهرستان، بیان کرد: خبرنگاران در امر خبر، خبرنگاری، خبررسانی و به‌ویژه روشنگری باید با اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هماهنگ باشند.

وی با بیان اینکه جامعه رسالت بزرگی بر دوش خبرنگاران قرار داده و جایگاه این شغل حساس در جامعه بسیار سترگ است، ادامه داد: امروز دو جریان در جامعه در حال فعالیت است که یکی از این جریانات  عملیات تحریف است که در مقابل آن عملیات تبیین و جهاد تبیین قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه فعال بودن در جهاد تبیین یکی از وظایف همگانی و از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری به‌شمار می‌رود، یادآور شد: در جهاد تبیین افرادی صاحب قلم و صاحب اندیشه مانند خبرنگاران نقش بسیار برجسته و ویژه‌ای دارند و می‌توانند در تبلیغ و تبیین افکار جامعه که امروز به وسیله دشمنان آماج حملات قرار گرفته است، با امیدآفرینی که از کلید واژه‌های مقام معظم رهبری است، نقش‌آفرین باشند.

کاظمی با تأکید بر اینکه جهاد تبیین باید در مقابل عملیات تحریف قرار گیرد، اظهار کرد: نتیجه عملیات تحریف این است که ۳۲ هزار سرباز جنگ‌آور را در دشت کربلا در سال ۶۱ هجری‌قمری در مقابل امام حسین(ع) قرار داده و فرزند پیامبر را خارجی نامیدند.

وی گفت: نتیجه عملیات تحریف و اطلاع‌رسانی غلط سبب می‌شود که ۳۲ هزار سرباز در مقابل ۷۲ سرباز قرار گرفته و یکی از بزرگ‌ترین جنایات تاریخی علیه بشریت در دشت کربلا را رقم زدند.

این مسئول با یادآوری اینکه اینکه جهادتبیین برای اولین بار توسط شیرزن کربلا حضرت زینب(س) و در کنار ایشان توسط امام سجاد(ع) انجام گرفته و کاخ ظلم یزیدیان را متزلزل می‌کند، گفت: ارزش جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، خود را در این قضیه به بهترین شکل نشان می‌دهد و امروز خبرنگاران پرچم‌دار این عملیات هستند.

انتهای پیام
captcha