تلاش مدیران برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن
کد خبر: 4079211
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
نماینده ولی‌فقیه در گلستان بیان کرد:

تلاش مدیران برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مدیران فرهنگی کشور باید برای تقویت پایه‌های ایمان و مقابله با جنگ فرهنگی دشمن تلاش گسترده‌تری انجام دهند.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه  امروز، ۲۸ مرداد در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: دشمن جنگ فرهنگی گسترده‌ای را علیه اعتقادات و ایمان مردم به راه انداخته و اعتقادات نسل جوان ما را هدف قرار داده است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان تصریح کرد: اگر در گذشته فرد ملعونی مثل سلمان رشدی علیه اعتقادات و مبانی دینی به صورت گسترده قلم فرسایی کرد اما امروزه در فضای مجازی نسبت به مبانی دینی توهین می‌شود و ذهن جوانان را تحت شعاع قرار می‌دهد.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه مدیران فرهنگی کشور باید برای تقویت پایه‌های ایمان در کشور تلاش گسترده‌تری انجام دهند، افزود: برای تبیین مبانی و اعتقادات مذهبی باید از کودکان شروع کنیم، لذا اگر این اعتقادات در کودکان نهادینه شود هیچ‌گاه دچار خدشه نخواهد شد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه برای تقویت ایمان و مباحث اعتقادی باید در ابتدا در سیستم آموزشی سرمایه‌گذاری کرد، تصریح کرد: تشریح و معرفی مبانی اعتقادی باید سرلوحه سیستم آموزشی قرار بگیرد، لذا آموزش و پرورش باید در کنار آموزش مباحث علمی به مسائل فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

 

انتهای پیام
captcha