اتمام ساماندهی مزار شهدای بخش افشار خدابنده
کد خبر: 4080453
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

اتمام ساماندهی مزار شهدای بخش افشار خدابنده

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده، از اتمام ساماندهی مزارهای مطهر شهدای والامقام بخش افشار این شهرستان خبر داد.

ساماندهی مزار شهدا

بهنام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به ساماندهی مزارهای شهدای بخش افشار، اظهار کرد: در این زمینه ۱۰ مزار مطهر شهدا در بخش افشار این شهرستان ساماندهی شد.

وی اظهار کرد: طی توافق با بخشداری، ساماندهی مزارهای شهدای روستاهای خلیفه‌لو، نریمان‌قشلاق و باش‌قشلاق توسط بخشداری و مزارهای ینگی‌آباد و توحیدلو و توتورقان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان نهایی شد.

این مسئول ضمن قدردانی از زحمات مجموعه فرمانداری شهرستان، تصریح کرد: جلسات کاری زیادی برای مشارکت بخشداران و مدیرکل امور روستایی، سازمان مدیریت، دفتر نماینده شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، در خصوص ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا انجام گرفته شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده با اشاره به اعتبار این پروژه‌ها، یادآور شد: برای ساماندهی این مزارها ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان ۲۴۰ میلیون ریال با مشارکت بخشداری افشار انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برای نسل‌های جدید حداقل کاری است که ما می‌توانیم در قبال آنان انجام دهیم، خاطرنشان کرد: عزت و افتخار کنونی کشور مدیون خون شهدا و فداکاری جانبازان و آزادگان سرفراز است که با اقتدار به سید و سالار شهیدان و علمدار کربلا، عزت، سربلندی، شکوه و عظمت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

انتهای پیام
captcha