حضور ۸۰ جهادگر دامپزشک در رزمایش جهاد مقدس
کد خبر: 4081962
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

حضور ۸۰ جهادگر دامپزشک در رزمایش جهاد مقدس

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در قالب رزمایش جهاد مقدس و اجلاسیه ملی جهادگران ۸۰ دامپزشک از سطح کشور وارد خراسان‌جنوبی می‌شوند که حضور این تعداد در قالب تیم‌های چهار نفره در سراسر استان برنامه ریزی شده است.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی امروز، هشتم شهریورماه در جلسه برنامه‌ریزی رزمایش جهادگران دامپزشک کشور که در خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با همکاری امور عشایری، بسیج عشایری، بسیج سازندگی، سپاه و قرارگاه محرومیت‌زدایی رزمایش جهادگران دامپزشک از ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه به میزبانی شهرستان فردوس در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در قالب رزمایش جهاد مقدس و اجلاسیه ملی جهادگران ۸۰ دامپزشک از سطح کشور وارد خراسان‌جنوبی می‌شوند که حضور این تعداد در قالب تیم‌های چهار نفره در سراسر استان برنامه‌ریزی شده است.

هنری بیان کرد: همزمان با حضور این جهادگران دامپزشک حجم قابل توجهی از تجهیزات، امکانات، دارو، سموم و... وارد استان خواهد شد که ارزش ریالی این امکانات حدود چهار میلیارد تومان برآورد شده است؛ در اجلاسیه شاهد حضور رؤسای دامپزشکی کشور، امور عشایری کشور، بسیج عشایری و سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی خواهیم بود‌.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پیش‌بینی شده است در این رزمایش برای حل مشکلات دامداران و عشایر استان بررسی‌های لازم انجام و برنامه‌ریزی شود، بیان کرد: همچنین دیدار و نشست با عشایر استان در راستای این رزمایش از دیگر برنامه‌ریزی‌های انجام شده است.

انتهای پیام
captcha