تحریف حجاب غفلت زنان از نقش اجتماعی خود است
کد خبر: 4082617
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

تحریف حجاب غفلت زنان از نقش اجتماعی خود است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده گفت: دوگانگی حجاب اجباری و اختیاری برای دور کردن زنان از نقش ولایت اجتماعی خود است.

حجاب

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی خدابنده‌لو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده، شامگاه، ۱۰ شهریورماه، در نشست بانوان فعال و کنشگر عرصه اجتماعی و شریکه‌‌الامام‌ خدابنده که در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، در سخنانی به اهمیت و نقش زنان در احیای فطرت پاک انسان‌ها اشاره کرد و گفت: در فضای دینی حاکم بر جامعه که مصادیقش را می‌توان در ایام دهه ولایت عید غدیر یا در سرود سلام فرمانده، عزاداری ماه محرم، اربعین و ... مشاهده کرد، کوتاهی کردن و بهانه آوردن عذر موجهی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه نقش اصلی بانوان، ولایت اجتماعی آن‌ها در جامعه است، ادامه داد: این موضوع به معنی ایجاد ارتباط و انسجام بین نسل‌ها، بین حکومت و مردم، بین مردم و حاکمیت و بین علم و معرفت جامعه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به تحریف حجاب توسط دشمنان، افزود: دوگانگی حجاب اجباری و اختیاری برای دور کردن زنان از نقش ولایت اجتماعی و اسیر بازی‌های رسانه‌ای کردن است، لذا بانوان باید مراقب این موضوع بوده و نقش خودشان را فراموش نکنند.

خدابنده‌لو به نمونه‌هایی از بانوان و مادرانی از شهدا که برای حفظ دین حتی فرزندان خود را فدا کرده‌اند اشاره کرد و یادآور شد: در این راه حجت بر همگان تمام است و باید در وظایف خود کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام
captcha