استقرار ۱۲ نجات‌گر هلال‌احمر زنجان در کشور عراق
کد خبر: 4083950
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

استقرار ۱۲ نجات‌گر هلال‌احمر زنجان در کشور عراق

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۱۲ نفر از امدادگران، اعضای جوانان و کارکنان هلال‌احمر این استان برای پوشش امدادی زائران اباعبدالله الحسین (ع) در شهرهای کربلا و نجف اشرف مستقر شدند.

هلال‌احمر

سید قاسم موسوی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ۱۲ نفر از امدادگران، اعضای جوانان و کارکنان هلال‌احمر این استان با دو دستگاه آمبولانس و با تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات امدادی به عزاداران اربعین حسینی وارد کشور عراق شدند.

وی با بیان اینکه هفت نفر از این نجات‌گران با کاروان‌های اعزامی از زنجان برای ارائه خدمات همراه شده‌اند، عنوان کرد: این تعداد از اعضا و کارکنان هلال‌احمر زنجان تا پایان مراسم اربعین حسینی برای ارائه خدمات امدادی به این زائران به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

موسوی با یادآوری اینکه تعدادی از این اعضا علاوه بر پوشش امدادی در راهنمایی زائران حسینی خدمات ارائه خواهند داد، متذکر شد: امدادگران و اعضای جوانان اعزامی از این استان از نجات‌گران مجرب هلال‌احمر هستند که از آموزش‌های مورد نیاز و تخصصی امداد و نجات بهره‌مند شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا، جمعیت هلال‌احمر تیم‌های امداد و نجات خود را به مرز مهران و شهرهای کربلا و نجف اشرف برای ارائه خدمات امدادی اعزام کرده بود.

انتهای پیام
captcha