اعلام فراخوان مسابقه عکس اربعین حسینی و بانوان در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4084279
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

اعلام فراخوان مسابقه عکس اربعین حسینی و بانوان در آذربایجان‌غربی

فراخوان مسابقه عکس اربعین حسینی و بانوان ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران بانوی آذربایجان‌غربی اعلام شد.

فراخوان مسابقه عکس اربعین حسینی و بانوانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، فراخوان مسابقه عکس اربعین حسینی و بانوان، ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران بانوی آذربایجان‌غربی از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شد.

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با همکاری خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌غربی به‌مناسبت رویداد پیاده‌روی اربعین حسینی با هدف گسترش فرهنگ عاشورایی و ثبت همه جانبه این رویداد باشکوه، این مسابقه را برگزار می‌کند.

جلوه‌های ناب از حضور کودکان و سالمندان زن، جلوه‌های معنوی زائران در طول مسیرهای پیاده‌روی و مراسم، ثبت احساسات، آداب و مناسک زیارت(نذورات، اشک‌ها، ارادت‌ها و...)، ایثار، فداکاری خادمان(زن) در خدمت‌رسانی به زائران حسینی و جلوه‌های حضور بانوان اقوام، ادیان و مذاهب از جمله محورهای این مسابقه هستند.

شرایط ارسال آثار عبارت است از اینکه آثار ارسالی باید در فرمت jpg و با اندازه ضلع کوچک حداقل 2000 پیکسل به آدرس ایمیل مسابقه ارسال شود، ویرایش عکس‌ها در اندازه‌ای مجاز است که جنبه استنادی عکس از بین نرود، شرکت‌کنندگان باید همراه آثار فایل متنی شامل مشخصات آثار را نیز ارسال کنند و متن توضیح عکس‌ها باید با اصول کپشن‌نویسی عکاسی مستند و خبری تنظیم شود.

هر نفر مجاز به ارسال ۱۰ اثر بوده و فایل اصلی و باکیفیت عکس باید نزد عکاس موجود باشد تا در صورت نیاز به دبیرخانه ارائه دهد.

به سه نفر از برگزیدگان براساس رأی هیئت داوران جوایزی به ترتیب نفر اول ۲۰ میلیون، نفر دوم ۱۵ میلیون و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

مهلت ارسال آثار از ۹ تا ۱۴ مهرماه سال جاری بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس پستی آذربایجان‌غربی، ارومیه، خیابان برق، خیابان امنیت طلب، خیابان نیکان، خانه مطبوعات استان یا از طریق آدرس ایمیل resanegaran@gmail.com ارسال کنند و در صورت نیاز با شماره 04433432629 تماس بگیرند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
معصومه حسین آبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۱ - ۰۵:۴۶
0
0
آیا از استان خراسان رضوی هم می تواند عکس پیاده روی اربعین ارسال کنیم
captcha