شرایط مناسب برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین فراهم شود
کد خبر: 4085540
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

شرایط مناسب برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین فراهم شود

رئیس اورژانس کرمان گفت: با توجه به اینکه مراسم پیاده‌روی اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته در فصل گرم برگزار می‌شود و جمعیت بیشتری نیز در مراسم شرکت می‌کنند توصیه می‌کنیم شرایط مناسبی فراهم شود.

محمد صابری رئیس اورژانس کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدمحمد صابری، رئیس اورژانس کرمان در ستاد استانی اربعین با بیان اینکه نیروهای امدادی اورژانس کرمان در مرزهای شلمچه و مهران در حال خدمت‌رسانی هستند، گفت: در فرودگاه‌ها و راه‌آهن سلامت زائرانی که به کشور برمی‌گردند بررسی می‌شود.

وی با اشاره به پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمان گفت: با توجه به اینکه مراسم امسال نسبت به سال‌های گذشته در فصل گرم برگزار می‌شود و جمعیت بیشتری نیز در مراسم شرکت می‌کنند توصیه می‌کنیم شرایط مناسبی فراهم شود.

صابری بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیت عمده در مسیر کرمان به جوپار وجود دارد، ضرورت دارد بستر مناسب برای حضور خودروهای امدادی فراهم شود و طرح ترافیکی برای مسیرهای پیاده‌روی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به گرمی هوا، گفت: زائران مواظب گرمازدگی باشند. از موکب‌ها هم درخواست داریم کمتر نوشیدنی‌های گرم توزیع کنند و آب معدنی بیشتری برای عزاداران فراهم شود. همچنین پیشنهاد می‌شود استراحتگاه‌هایی نیز ایجاد شود تا عزاداران در مسیر بتوانند در آن استراحت کنند.

رئیس اورژانس کرمان گفت: توصیه می‌کنیم رعایت نکات بهداشتی مورد توجه متولیان برگزاری مراسم قرار گیرد. همچنین در صورت امکان سالمندان، کودکان، زنان باردار و افراد دارای بیماری زمینه‌ای در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین شرکت نکنند.

انتهای پیام
captcha