نقش حاملان و حافظان قرآن در هدایت جامعه
کد خبر: 4092832
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۶

نقش حاملان و حافظان قرآن در هدایت جامعه

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به نقش حاملان و حافظان قرآن در هدایت جامعه گفت: اگر بخواهیم مسئولیت دینی و اجتماعی خود را به خوبی انجام دهیم به تعبیر قرآن باید به مأموریت دینی خود عمل کنیم.

حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی فارس، همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم شهرستان بختگان با همکاری اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان فارس و با حضور نابغه قرآنی، سیدمحمدحسین طباطبایی، عصر سه‌شنبه، 26 مهرماه در سالن آموزش و پرورش شهرستان بختگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در این مراسم با اشاره نقش حاملان و حافظان قرآن در هدایت جامعه بیان کرد: اگر بخواهیم مسئولیت دینی و اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنیم، به تعبیر قرآن باید به مإموریت دینی خود عمل کنیمۀ چرا که حامل قرآن هستیم و ناگزیریم فضای جامعه را در مسیر هدایت‌های قرآن قرار دهیم.

وی تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مصداق عمل به قرآن، برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آن یکی از حقایقی که از شدت ظهور مخفی مانده و ما حواسمان به آن نیست این است که در حقیقت برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی تجسد قرآن است.

قانع بیان کرد: این ایام با انتقادات مواجه هستیم لذا حواسمان باشد پیکان انتقادات در جامعه به سمت اصل نظام نشانه نرود که نشانه رفتن همان و مقابله با قرآن همان بنابراین وظیفه حافظان و خادمین قرآن صیانت از این مصداق عمل به قرآن در طول تاریخ و تجسد قرآن یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام
captcha