ضرورت شناخت آسیب‌ها و بیان دستاوردهای حوزه تعلیم و تربیت
کد خبر: 4096649
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

ضرورت شناخت آسیب‌ها و بیان دستاوردهای حوزه تعلیم و تربیت

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر لزوم شناخت آسیب‌ها و بیان دستاوردهای حوزه تعلیم و تربیت، گفت: باید با نهادهای بیرون از بدنه آموزش و پرورش هم در ارتباط بود.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان چهارشنبه، ۱۱ آبان در شورای تربیتی و نشست هم‌اندیشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان با محوریت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و جهاد تبیین با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی، تربیتی و فرهنگی است، گفت: هدف از این انقلاب و برچیده شدن حکومت طاغوت و استعمار، رسیدن به فرهنگ دینی و پیشرفت توامان است.

وی با اشاره به نظام سلطه و استعمار، افزود: نظام سلطه بیش از دو قرن با بهره‌گیری از همه ابزارهای علم و تألیف به اهداف منحط خود که استعمار انسان‌ها و ملت بود رسید و میلیاردها دلار نیز هزینه کرد.

شاهرخی با اشاره به اعتماد ملت ایران به امام راحل(ره) در ۲۲ بهمن ۵۷ و به هم ریختن برنامه‌های استکبار، عنوان کرد: به همین جهت ما در مباحث تعلیمی و تربیتی وظیفه سخت و دشواری داریم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استکبار و دشمنان انقلاب در پژوهشکده‌ها و اندیشکده‌ها، گفت: در دوران طاغوت نقش اول فیلم‌هایی که هدف آنها ترویج فساد و بی‌بند و باری بود به بانوان داده می‌شد و می‌خواستند آنها را الگوی زنان ایرانی نمایند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کردند بین پیشرفت و نظام تعلیمی و تربیتی ما پلی زده نشود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی این پل تربیتی و تعلیمی را ایجاد کرد.

وی با اشاره به لزوم شناخت آسیب‌ها و بیان دستاوردهای حوزه تعلیم و تربیت، افزود: باید با نهادهای بیرون از بدنه آموزش و پرورش هم در ارتباط بود.

شاهرخی با اشاره به بی‌اطلاعی دستگاه‌ها از برنامه‌های در حال اجرای هر مجموعه به‌عنوان یک ضعف فرهنگی، گفت: همه ما برای پیشرفت و ارتقا در حال تلاش هستیم و برای کسب نتیجه مطلوب لازم است که با هم در تعامل باشیم.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به پذیرش و مطالبه‌گری جوانان امروز، افزود: باید هماهنگی‌های خود را بیشتر کرده و تنها بر روی مرکز استان تمرکز نکنیم و شهرستان‌ها را هم در دایره توجه قرار دهیم.

وی با تأکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت کانون فرهنگی ادب و لزوم پیوند بیشتر این کانون با آموزش و پرورش، اضافه کرد: اعضای این کانون از فرهنگ فاخر بهره‌مند هستند و باید این دو مجموعه با هم در تعامل باشید و کاستی‌های یکدیگر را بپوشانید.

انتهای پیام
captcha