دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف عصبانی است
کد خبر: 4096926
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع :

دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف عصبانی است

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون در اوج اقتدار است، گفت: دشمن و در رأس آن آمریکا، از اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف، عصبانی است و در طول این سال‌ها دست از توطئه برنداشته است.

حجت الاسلام آقاجان پور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سیدضیاالدین آقاجانپور، رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در مصلای جمعه گرگان با بیان این مطلب افزود: ۱۳ آبان، نماد مقاومت ملت ایران مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور ادامه داد: باید مراقب باشیم فریب آمریکا و دیگر دشمنان را نخوریم و نگذاریم آنها برایمان نقش دایه مهربانتر از مادر را بازی کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه جمهوری اسلامی اکنون در اوج اقتدار است ودشمن، جرأت تعرض ندارد، تصریح کرد: نتیجه مقاومت ملت ایران، پایان دادن به ظلمِ نظام سلطه و رژیم ستمشاهی و حاکمیت جمهوری و اسلام بود.

حجت‌الاسلام آقاجان پور بیان کرد: دشمن و در رأس آن آمریکا، از اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف، عصبانی است و در طول این سال‌ها دست از توطئه برنداشته است.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ادامه اشاره‌ای هم به جریانات اخیر کشور داشت وگفت: آمریکا و دیگر دشمنان ما می خواهند با هزینه‌های کلان بین ملت ما شکاف ایجاد کرده و از این طریق به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برسند، لذا مقابله با این توطئه چینی‌ها هوشیاری و بیداری ما را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور به بدخواهان نیز هشدار داد که اگر دست از توطئه برندارند، با موج خروشان ملتی که خواستگاهشان، جمهوری اسلامی است، کنار زده می‌شود.

انتهای پیام
captcha