اتمام عملیات آبرسانی به ۱۰ روستای خراسان‌جنوبی در هفته بسیج
کد خبر: 4097179
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

اتمام عملیات آبرسانی به ۱۰ روستای خراسان‌جنوبی در هفته بسیج

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی از اتمام عملیات آبرسانی به ۱۰ روستای خراسان‌جنوبی با کمک خیرین خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در هفته بسیج به بهره برداری می‌رسد.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، امروز، ۱۴ آبان‌ماه در قرارگاه استانی آبرسانی روستایی، اظهار کرد: در حال حاضر  ۲۵ مجتمع آبرسانی در استان شامل حدود ۹۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مجتمع‌های آبرسانی در هشت شهرستان با مشارکت بسیج سازندگی در حال اجراست، افزود: عملیات اجرایی مجتمع‌های آبرسانی روستایی در شهرستان‌های مرزی نهبندان، سربیشه و درمیان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال انجام است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۷ درصدی مجتمع‌های آبرسانی در خراسان‌جنوبی، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی عملیات اجرایی این ۲۵ مجتمع آبرسانی تا اواسط سال آینده به اتمام خواهد رسید.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی از اتمام عملیات آبرسانی به ۱۰ روستای خراسان‌جنوبی با کمک خیرین خبر داد و یادآور شد: این پروژه‌ها در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
captcha