برگزاری کارگاه تربیتی ویژه کارکنان شرکت ایران‌ترانسفو زنجان
کد خبر: 4097701
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
به همت خانه قرآن مبین محقق شد

برگزاری کارگاه تربیتی ویژه کارکنان شرکت ایران‌ترانسفو زنجان

مدیر خانه قرآنی مبین زنجان از برگزاری کارگاه تربیتی ویژه کارکنان شرکت ایران‌ترانسفو با همت خانه قرآن مبین و با حضور کارکنان شرکت ایران‌ترانسفو در نمازخانه این شرکت خبر داد.

کارگاه تربیتی

به گزارش ایکنا از زنجان، هادی عابدزاده مدیر خانه قرآنی مبین زنجان صبح امروز ۱۶ آبان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با هدف آموزش روش‌های تربیتی برای والدین، کارگاه تربیتی ویژه کارکنان شرکت ایران‌ترانسفو به همت خانه قرآن مبین و با حضور کارکنان شرکت ایران‌ترانسفو در نمازخانه این شرکت برگزار شد.

وی اضافه کرد: درک شخصیت و خلق‌وخوی کودک یکی از اصلی‌ترین شیوه‌های تربیتی مناسب کودکان است که سبب شناسایی بهتر استعدادها و تمایلات کودکان نیز می‌شود. روش‌های متفاوتی برای تربیت کودک وجود دارد که والدین می‌توانند با آگاهی از آنها کودکان خود را تربیت کنند و یک روش قطعی و صحیح برای تربیت کودکان وجود ندارد.

عابدزاده افزود: انتخاب نام نیکو،‌ گفتن اذان و اقامه در گوش فرزندان و انجام عقیقه(قربانی گوسفند) برای آنان، بازی با فرزندان، رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت و مساوات بین فرزندان،‌ داشتن برنامه جهت تمرین، تشویق و تربیت عبادی و دینی فرزندان، مکلف کردن فرزندان به رعایت ادب و اخلاق اسلامی،‌ استفاده از فرصت‌های مختلف جهت انتقال تجربیات و نصایح از جمله حقوقی است که فرزند برگردن والدین خود دارد و آشنایی با این حقوق قدم اول در تربیت فرزندان است.

وی ادامه داد: در این کارگاه تلاش شد نکات ضروری جهت تربیت فرزندان و نحوه تربیت دینی از طریق آیات و روایات به والدین آموزش داده شود.

انتهای پیام
captcha