می‌خواهیم از ظرفیت مساجد به عنوان پایگاه تمدن‌ساز بهره گیریم
کد خبر: 4097733
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

می‌خواهیم از ظرفیت مساجد به عنوان پایگاه تمدن‌ساز بهره گیریم

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: تشکیلاتی ویژه با حضور اعضای ۲۸ کانون فرهنگی و هنری مساجد در حوزه رسانه و با هدف تولید محتواهای ارزشی در استان آغاز به کار کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: تشکیلاتی ویژه با حضور اعضای ۲۸ کانون فرهنگی و هنری مساجد در حوزه رسانه و با هدف تولید محتواهای ارزشی در استان آغاز به کار کرد.

وی افزود: این اقدام با شعار «مسجد محلی برای عبادت، پناهی برای مردم و پایگاهی برای ولایت» آغاز شده است. تلاش ما این است تا از ظرفیت مساجد به عنوان پایگاه‌های تمدن‌ساز، بهره گیریم.

اسلامی با بیان اینکه در زمینه کار رسانه‌ای و تولید محتوا در این زمینه ضعف و عقب‌ماندگی‌هایی داریم، تصریح کرد: ما هنوز در فعالیت‌های فرهنگی به عملیات‌های نقطه‌زن نرسیده‌ایم و امیدواریم با این کار تشکیلاتی که تمرکز اصلی آن روی حوزه رسانه است، به اهداف خود دست یابیم.

وی ادامه داد: در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیروهای خوبی که اکثرا از نسل جوان و نوجوان هستند، داریم و لازم است با کار تشکیلاتی هم توانمندسازی، آنان را در حوزه رسانه تقویت کنیم و هم از این توانمندی در راستای جهاد تبیین و روشنگری رسانه‌ای بهره گیریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمان حاضر ۳۸۲ باب کانون فرهنگی هنری مساجد با حدود ۱۴ هزار عضو در این استان فعال است.

انتهای پیام
captcha