برگزاری نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمدره با مدیران و فعالان قرآنی
کد خبر: 4101024
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

برگزاری نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمدره با مدیران و فعالان قرآنی

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره از برگزاری نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی با مدیران و فعالان قرآنی این شهرستان خبر داد.

فعالان قرآنی

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط‌عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره، معصومه مقدم، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره، اظهار کرد: در این نشست استفاده از ظرفیت همه فعالان و مربیان قرآنی و ظرفیت خانه‌های قرآنی و مؤسسات قرآنی در راستای ترویج و توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های قرآنی در شهرستان مورد تاکید قرار گرفت؛ چرا که باید با حمایت مراکز قرآنی شرایط حضور مردم به سمت قرآن را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، باید نگاه ویژه‌ای به نقش مراکز قرآنی داشته باشیم، افزود: مساجد، مؤسسات قرآنی، خانه‌های قرآن شهری و روستایی، خانواده، مدارس و دانشگاه‌ها از عوامل مؤثر در تولید و ترویج فرهنگ قرآنی و کمالات انسانی در جامعه هستند.

این فعال قرآنی ادامه داد: ضروری است که فعالیت‌های مراکز قرآنی شهرستان پررنگ‌تر شود و فعالان قرآنی نیز با برگزاری برنامه‌های ویژه در این زمینه حمایت‌های مثمر ثمری داشته باشند.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره اظهار کرد: در ادامه در خصوص ارائه گزارش فعالیت‌های قرآنی توسط خانه‌ها و مؤسسات قرآنی و بروزرسانی اطلاعات مربوط به فعالان قرآنی و استفاده از ظرفیت خیرین در گسترش فعالیت‌های قرآنی بحث و تبادل‌نظر شد و اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام
captcha