حماسه و نمایش اقتدار بسیجیان در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4102551
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳

حماسه و نمایش اقتدار بسیجیان در ارومیه برگزار شد

حماسه و نمایش اقتدار بسیجیان همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله ارومیه باحضور مسئولان استانی برگزار شد.

سرهنگ قهرمان عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی،سرهنگ قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه ۵ آذرماه در حماسه و نمایش اقتدار بسیجیان اظهار کرد: هفته بسیج را تبریک عرض می‌کنم و این هفته تابلویی از رشادت‌ها و ایثار، اخلاق و جان‌فشانی و همچنین اقدام به موقع و بی‌منت است.

وی افزود: بسیج هم خود بصیر است و باید بصیرت‌ده باشد و از سوی دیگر بسیج یاری‌گر فرمانده و همچنین یاری‌گر دین و ولایت است که از ولایت نیز پشتیبانی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه تصریح کرد: بسیج همواره به صورت جهادی عمل کرده و در زمان دفاع مقدس با دست خالی جنگید و در زمان سیل و زلزله و بیماری کرونا در صحنه حضور داشته و بدون هیچ چشم‌داشتی به ارائه خدمات پرداخت.

 ادامه داد: امروز نیز بسیج در همه صحنه‌ها حضور آگاهانه دارد و بی‌تردید در هر کجا که مومنان حضور یافتند، شیطان صحنه را خالی کرده است.

سرهنگ عیوضلو بیان کرد: بسیج در تمام صحنه‌ها با قدرت حضور یافته تا جبهه کفر اجازه عرض اندام نداشته باشد و همواره تا پای جان از اسلام و نظام دفاع کرده و به دشمنان نشان داد که نمی‌تواند نقشه‌های شوم خود را عملی کند. 

انتهای پیام
captcha