نوای گروه سرود «یاوران ولایت» در حمایت از تیم ملی طنین‌انداز شد
کد خبر: 4103573
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

نوای گروه سرود «یاوران ولایت» در حمایت از تیم ملی طنین‌انداز شد

نوجوانان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در شهر پاتاوه در قالب نوای گروه سرود «یاوران ولایت» برای تیم ملی فوتبال ایران سرود خواندند.

نوای گروه سرود «یاوران ولایت»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی ـ هنری استان، به‌مناسبت حضور تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و بازی این تیم مقابل تیم آمریکا، اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهر پاتاوه در قالب سرود بچه‌های مسجد، هم صدا هنرنمایی کردند.

نوجوانان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری شهر پاتاوه با همکاری کانون فرهنگی و هنری شهید نورالدینی مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر در قالب گروه سرود «یاوران ولایت» به اجرای سرود برای تیم ملی فوتبال کشورمان پرداختند.

کریم لایقی‌اصل، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد در این زمینه، گفت: به سفارش واحد سرود ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، چهار اثر همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در کشور قطر با همکاری گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان‌ها تولید شد تا ضمن تاکید بر یکپارچگی و همبستگی، مردم ایران از تیم ملی فوتبال کشورمان حمایت کنند.

وی افزود: گروه‌های سرود کانون فرهنگی و هنری مساجد شهید نورالدینی نیز در این راستا به عشق وطن، آرزوی موفقیت تیم ملی و ایجاد شور و نشاط در جامعه، سرودهایی را در خیابان‌های اصلی شهر پاتاوه خواندند.این اجرای گروهی که همزمان از شبکه خبر، دو و شبکه دنا به صورت زنده پخش شد، سرودهای «فجر جاوید» و «ایران عزیز» توسط نوجوانان دنانشین طنین‌انداز شد.

در پایان این برنامه که مورد تحسین مردم قرار گرفت، مسئولان و مردم حاضر در محل اجرای این سرود از ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و متولیان شهر در راستای اجرای این سرودها تشکر کردند.

یادآور می‌شود، تیم ملی کشورمان در دور مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پس از واگذار کردن نتیجه در نخستین بازی خود با تیم ملی فوتبال انگلیس، دومین بازی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال ولز با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و شامگاه سه‌شنبه، هشتم آبان‌ماه ۱۴۰۱ به مصاف تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا رفت.

انتهای پیام
captcha