۲ عنوان کتاب داستان دفاع مقدس در یاسوج به چاپ رسید
کد خبر: 4104576
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

۲ عنوان کتاب داستان دفاع مقدس در یاسوج به چاپ رسید

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون دو عنوان کتاب داستان با موضوع دفاع مقدس در این استان به چاپ رسیده است.

کتاب داستان دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 13 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو عنوان کتاب داستان با موضوع دفاع مقدس در این استان به چاپ رسیده است.

وی افزود: این کتاب‌ها با عناوین «امانت بی‌بی زهرا» و «سال‌های چشم‌انتظاری» با حمایت مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد به چاپ رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کتاب امانت بی‌بی زهرا به قلم نجمه آرام‌بن به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات مارون چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.کتاب سال‌های چشم‌انتظاری نیز به قلم لیلا شاهمرادی به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات صریر چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.

آسمند گفت: یک عنوان کتاب داستان با عنوان «بالاتپه» نیز در دست تولید است که تا یک ماه آینده توسط انتشارات «صریر» چاپ و به بازار نشر عرضه می‌شود.

انتهای پیام
captcha