راه‌یابی ۵ داور چهارمحال‌وبختیاری به مرحله شبیه‌سازی طرح سنجش داوران
کد خبر: 4105166
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

راه‌یابی ۵ داور چهارمحال‌وبختیاری به مرحله شبیه‌سازی طرح سنجش داوران

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری از راه‌یابی ۵ داور استان به مرحله شبیه‌سازی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم خبر داد.

طرح ساماندهی داوران قرآن

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه نتایج مرحله کتبی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ، صوت و لحن از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شده است، اظهار کرد: بر این اساس، پنچ داور از چهارمحال‌وبختیاری موفق شدند به مرحله شبیه‌سازی راه یابند.

وی ادامه داد: از این تعداد، چهار داور در رشته صحت حفظ و یک داور در رشته لحن مجوز ورود به مرحله بعدی را کسب کرده‌اند. پس از بررسی نحوه عملکرد در مرحله شبیه‌سازی، افراد برگزیده به مرحله پایانی این طرح شامل مصاحبه علمی و مهارتی راه خواهند یافت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه با تصریح اینکه تاکنون چهار داور استان در ۲ دوره قبلی طرح ساماندهی داوران این سازمان موفق به اخذ مدرک داوری مسابقات سراسری قرآن شده‌اند، گفت: این داوران شامل بانوان «زهرا سلیمی بنی» در رشته وقف و ابتدا، «خورشید عباسی» در رشته حُسن حفظ، «تهمینه رئیسی» در صوت و لحن و «زینب نجفی» در حسن حفظ هستند که پس از طی موفقیت‌آمیز مراحل طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن توانستند مدرک داوری مسابقات قرآن را اخذ کنند.

مولوی گفت: در دومین دوره طرح ملی «ارزیابی و سطح‌بندی داوران قرآن کریم» در سال گذشته، ۴۱ داور از استان مدارک خود را ارسال کردند و به سازمان اوقاف معرفی شدند که در مرحله نخست این دوره، ۶ نفر موفق شدند مراحل ارزیابی را پشت سر گذاشته و به مرحله شبیه‌سازی راه یابند؛ در نهایت از این تعداد، ۳ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و ۲ داور استان موفق شدند مدرک داوری را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha