افتتاح نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در ارومیه
کد خبر: 4105439
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

افتتاح نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در ارومیه

نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در ارومیه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افتتاح شد.

حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، روز گذشته، 16 آذرماه در افتتاح نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم اظهار کرد: برای رسیدن به پروردگار راه‌های مختلفی وجود دارد که بعضی طولانی، عادی و سهل‌الوصول هستند.

وی افزود: دین اسلام دین عقلانیت، عاطفه و احساسات است که از این طرق می‌توان به خدا رسید اما این مسیر برای انسان‌های عاطفی به راحتی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام امامی بیان کرد: هر میدان نبردی سلاح خاص خود را دارد و مبارزه با نفس نیز سلاح خود را می‌طلبد که امیرالموؤمنین(ع) فرمود: «سلاح مومن اشک چشم و گریه است»، کسی که احساسات توبه جوش نیاید و محبت و عاطفه در دلش نباشد گریه نمی‌کند بنابراین کسی که احساس و عاطفه در وجود آن بیشتر باشد در این جنگ مسلح‌تر است.

وی ادامه داد: شیطان در جاهایی که قدرت در آن بیشتر و راه رسیدن به خدا نزدیکتر باشد سرمایه‌گذاری می‌کند، بانوان مظهر احساس عطوفت و مهربانی هستند به همین دلیل است که شیطان بیشترین سرمایه‌گذاری را بر روی آنها دارد که نشان دهنده جایگاه رفیع و والای بانوان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دلیل اینکه شیطان بیشتر به سمت بانوان می‌آید این است که اگر بتواند احساسات را مخدوش کند جامعه را دچار هرج و مرج و ناآرامی می‌کند، اگر یک بانو بی‌رحم باشد تبدیل به هند جگرخوار می‌شود و اگر احساسات پاک زنان از یک فرهنگ و جامعه گرفته شود، آن فرهنگ و جامعه محل  تولد داعش و تبدیل جامعه خشن و بی‌عاطفه‌ای می‌شود.

وی گفت: اسلام دینی است که تمام عبادت‌های آن سرشار از عطوفت، احساس و محبت است و شیطان برای هدف قرار دادن دین، باید به محبت و احساسات پاک ضربه وارد کند و مظهر این احساسات پاک بانوان هستند.

حجت‌الاسلام امامی مطرح کرد: یکی از راه‌های مدیریت و کنترل جامعه گریه است ولی این گریه‌ها نشان عجز و ناتوانی نیست بلکه علامت انسانیت و جریان عواطف بشری در وجود آدمی است.

وی افزود: دشمنان برای هدف قرار دادن بانوان و تبدیل آنها به موجوداتی خشن فعالیت‌های بی‌شماری انجام می‌دهند تا از جامعه احساسات را بگیرند و اگر در جامعه عاطفه کم شود، دروغگویی، خشونت، قتل و غارت و رفتارهای ناهنجار در آن افزایش می‌یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در دوماه اخیر شاهد اتفاقاتی بودیم دشمن برای این مسائل سرمایه‌گذاری می‌کند، از دلایل اهمیت ایام فاطمیه این است که دست به دامان کانون احساس و عاطفه می‌شویم، نظام غرب امروزه در ظاهر تأمین کننده رفاه جامعه‌اش است ولی در آن احساسات خفه شده زیرا در آن بانو تبدیل به کالا شده است.

وی گفت: دشمن در صدد تبدیل زن به کالا است و زمانی که در جامعه‌ای بانو تبدیل به کالا شود انسانیت در آن از بین رفته و بزه و جنایت در چنین جامعه‌ای افزایش می‌یابد ما باید با تمسک و الگوپذیری از آموزه‌های دینی و اسلامی اجازه ندهیم واژه پاک مادر و جایگاه والایش تنزل پیدا کند.

انتهای پیام
captcha