جهاد تبیین؛ ادامه مجاهدت‌های حضرت زهرا(س) در مقابله با طاغوت است
کد خبر: 4109800
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

جهاد تبیین؛ ادامه مجاهدت‌های حضرت زهرا(س) در مقابله با طاغوت است

مبلغ و استاد حوزه علمیه قم گفت: حضرت زهرا (س) در مقابله با طاغوت مجاهدت‌های مختلفی به کار گرفته است و در این مسیر از همان زمان تبلیغ و تبیین آغاز شده و امروز زمان جهاد تبیین رسیده است.

حجت الاسلام یحیی صالح‌نیا، مبلغ و استاد حوزه علمیه قمبه گزارش ایکنا، حجت الاسلام یحیی صالح‌نیا، مبلغ و استاد حوزه علمیه قم، صبح امروز در حسینیه شهدا مصلی امام خمینی (ره) بجنورد به مناسبت دهه فاطمیه اظهار کرد: پر تکرار‌ترین اسم مؤنث که در کتاب گینس ثبت شده زهرا و پرتکرار ترین نام مذکر در جهان علی و محمد است. 

وی با اشاره به اینکه حضرت رسول(ص) یک ژنرال و مدیر نظامی بود و حضرت زهرا(س) در چنین خانواده‌ای رشد می‌کند که پدرش فرد اول نظامی امت است، گفت: همچنین حضرت زهرا (س) در کنار اموراتی که پشت جبهه انجام می‌داد بعد از ازدواج با سپه سالار لشکر، بیت ایشان کاملا نظامی شد. 

حجت الاسلام صالح‌نیا اضافه کرد: حضرت زهرا (س) در مرکز مبارزه با طاغوت، مجاهدت‌های زیادی به روش‌های مختلف با تمام وجود داشت و دشمن را رسوا و محکوم کرد. 

وی‌ تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و خط حرکت حضرت زهرا (س) از همان زمان مسیر ظهور آغاز شده و ادامه دارد و اکنون زمان جهاد تبیین فرا رسیده است. 

این مدرس حوزه با اشاره به اینکه تمام امورات حضرت زهرا (س) برای ما الگو بوده است، گفت: 

حاج قاسم نیز با درس گرفتن از ایشان که (اگر می خواهید مدیریت کنید باید در میدان باشید) در میدان مبارزه قدم نهاد. 

حجت الاسلام صالح‌نیا در پایان بیان کرد: اولین شهید مسیر ولایت حضرت فاطمه (س) بوده است و هرگز نام این شهید از حافظه تاریخ حذف نمی‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha