دشمن با امپراتور رسانه‌ای چهره موجهی از خود نشان می‌دهد
کد خبر: 4110655
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
حسینی:

دشمن با امپراتور رسانه‌ای چهره موجهی از خود نشان می‌دهد

سیدمحمد حسینی با بیان اینکه دشمنان با کمک امپراتور رسانه‌ای چهره موجهی از خود نشان می‌دهند، گفت: ائتلاف کشورهای عرب و غربی به سردمداری آمریکا علیه ایران همواره در طول تاریخ انقلاب وجود داشته و تا تسلیم شدن تمام عیار ایران ادامه دارد.

سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدمحمد حسینی امروز در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در مصلی کرمان برگزار شد، بیان کرد: فتنه سال ۸۸ به مانند این سه ماه اخیر بود که دشمنان کشور را به آشوب کشیدند، اما ابعاد کار در فتنه اخیر گسترده‌تر و پیچیده‌تر بود و دشمن با تمام توان خود پای کار آمده بود.

وی با بیان اینکه در سال ۸۸ حماسه ۹ دی و حضور مردم برای محکوم کردن فتنه دشمن را شاهد بودیم، گفت: دشمن با این ملت مقاوم، منجسم و در صحنه نمی‌تواند رویارویی کند. فتنه سال ۸۸ به بهانه واهی تقلب در انتخابات آغاز شد و آشوبگران بعدها هدف واقعی خود برای ضربه به اصل نظام را نشان دادند.

حسینی با اشاره به نگاه ساده‌انگارانه گروهی برای ارتباط با غرب بیان کرد: اتفاقات حکومت‌های پیش از انقلاب نشان می‌دهد که چگونه غربیان در کشور ما دخالت می‌کردند و روی کار آوردن رضاخان نمونه‌ای از اقدامات غربیان در کشور است. اگرچه ایران به علت اعتقادات مردم هیچ‌گاه مستعمره نبوده است، اما مزدوران آنها بر سرنوشت کشور حاکم می‌شدند که نمونه‌های آن را در وقایع مختلف از جمله ملی شدن صنعت نفت دیدیم.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب منافع ایران در اختیار بیگانگان قرار داشت، افزود: دشمنان با انقلاب مخالف بودند چون می‌دانستند تحولی که در نتیجه انقلاب ایجاد شد تسری پیدا کرده و صدور انقلابی که امام راحل فرمودند تحقق می‌یابد.

حسینی اظهار کرد: ائتلاف کشورهای عرب و غربی به سردمداری آمریکا علیه ایران همواره در طول تاریخ انقلاب وجود داشته و تا تسلیم شدن تمام عیار ایران ادامه دارد، اما این امر با روحیه و مسلک ایرانیان سازگاری ندارد و ملت ایران هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شود.

وی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در سرکوب داعش و تأمین امنیت و با بیان اینکه اینها قدرنمایی نظام اسلامی در منطقه است، گفت: فتنه سال ۸۸ در ادامه دشمنی‌های دشمن علیه ایران بود و آشوب‌های اخیر نیز در ادامه همین دشمنی‌هاست.

حسینی افزود: دشمن در برابر اتفاقات ناگوار و بی‌احترامی به زنان در غرب سکوت می‌کند، اما مسائل ما را رصد کرده و در خیلی از موارد خود آن را ایجاد می‌کند. آنها در آشوب‌های اخیر از تجزیه‌طلبی سخن گفتند و از بیان اهداف شوم خود ابایی نداشتند. در سال ۸۸ نیز در داخل کشور عده‌ای جاه‌طلب به دلیل منافع حزبی خود بدون در نظر گرفتن منافع ملی آشوب کردند، اما با درایت رهبری این فتنه از بین رفت.

وی با اشاره به اهمیت روشنگری وقایع و حقایق انقلاب برای نوجوانان و جوانان گفت: دشمنان خود را طرفدار آزادی، دموکراسی و طرفدار حقوق زنان نشان می‌دهند، اما جنایات‌های زیادی داشتند که اگر اینها گفته نشود دشمنان با کمک امپراتور رسانه‌ای چهره موجهی از خود نشان می‌دهند و باعث می‌شود نوجوانان به آنها جذب شوند.

حسینی بزرگداشت حماسه ۹ دی را مهم دانست و با بیان اینکه این روز به‌دلیل حضور مردم، روزی تاریخی است، اظهار کرد: طرفدار حقیقی مردم کسانی هستند که پای مردم و کشور خود ایستاده‌اند نه سلبریتی‌هایی که به خارج از کشور رفته و دم از مردم می‌زنند.

وی ادامه داد: آشوبگران تعدادی از دانش‌آموزان، طلبه‌ها، دانشجویان و افراد بی‌گناه را به شهادت رساندند و گروهی در مقابل این اقدامات روزه سکوت گرفته و فریبکارانه این وقایع را به گردن نظام می‌اندازند. این وقایع نشان داد دشمن با تمام قوا و با افراد آموزش دیده وارد میدان شده و به‌دنبال ایجاد هراس در مدافعان امنیت است.

حسینی در پایان با اشاره به اقدامات دولت برای پیشرفت کشور و خدمت به مردم گفت: علت اینکه این حوادث در این برهه از زمان رقم خورد ضربه به حرکت جهادی در کشور بود. یک همگرایی بین قوا ایجاد شده تا مطالبات رهبر معظم انقلاب تحقق پیدا کند. امروز دولت بی‌وقفه و با شعار عدالت، تحول‌گرایی و مردمی بودن برای خدمت به مردم تلاش می‌کند، اما دشمن به‌دنبال متوقف کردن این پیشرفت است. دشمن پیشرفت ایران را بر نمی‌تابد اما دولت وظیفه خود را انجام می‌دهد و در کنار تأمین امنیت، سازندگی دولت تعطیل نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha