مردم عامل مهم در جهانی شدن حسینیه اعظم زنجان هستند
کد خبر: 4111849
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

مردم عامل مهم در جهانی شدن حسینیه اعظم زنجان هستند

رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه مردم عامل مهم در جهانی شدن حسینیه اعظم زنجان هستند، گفت: حسینیه اعظم زنجان محور بسیار تاثیرگذاری در سطح جهانی است.

فیروزفر

به گزارش ایکنا از زنجان، علیرضا فیروزفر صبح امروز ۱۳ دی‌ در مراسم تقدیر از خادمان فعال در دسته حسینیه زینبیه و حسینیه اعظم زنجان در سیستم بهداشت و درمان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مراسم هشتم و یازدهم محرم یک موهبتی است که به شهر زنجان عطا شده است.

وی گفت: خلق حماسه عظیم هشتم و یازدهم محرم برکات عظیمی دارد و زنجان را با حماسه بزرگ حسینی می‌شناسند.

فیروزفر با اشاره به اینکه مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان بدون برنامه‌‎ریزی قبلی و معجزه‌گونه با عظمت شگرفی رخ می‌دهد، اضافه کرد: این مراسم نه فراخوان قبلی دارد و نه تشکیلات سازمان یافته، اما آن‌قدر عظیم است که ۴ هزار خادم افتخاری در آن خدمت می‌کنند.

این فعال دینی با اشاره به اینکه مردم عامل مهم در جهانی شدن حسینیه اعظم زنجان است، گفت: حسینیه اعظم زنجان محور بسیار تاثیرگذاری در سطح جهانی است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به انعکاس بین‌المللی مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان، اضافه کرد: علت این انعکاس گسترده حضور و نقش‌آفرینی مردم ولایت‌مدار بوده است، پس باید شکرگذار این فرهنگ غنی باشیم.

انتهای پیام
captcha