اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی از سر استیصال است
کد خبر: 4112493
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
سردار قاآنی:

اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی از سر استیصال است

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه همه اقدامات آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی از سر استیصال آنها است، گفت: ما باید همچنان در نبرد واقعی خود محکم بایستیم البته به اشکالات هم توجه کنیم و در این جنگی که در حال کوتاه کردن ریشه دشمنان است نباید کوتاه بیاییم.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه امروز، ۱۵ دی‌ماه در یادواره سردار شهید حاج حسین پورجعفری که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، با بیان اینکه مردم به دو مناسبت نهم و سیزدهم دی ماه توجه ویژه دارند، گفت: این روزها از شهید سلیمانی حرف و مطلب زیاد بیان شده و در فضائل این شهید عالی مقام هر چه گفته شود جا دارد اما صحبت از یاران شهید سلیمانی که در کنار او بودند مانند شهید پورجعفری که ۴۰ سال شبانه روز در دوره دفاع مقدس و پس از آن در حمایت از جبهه گسترده مقاومت به طور مستمر در کنار شهید عالی مقام بود، لازم است.
 
وی با بیان اینکه شهید پورجعفری هم همراه شهید سلیمانی و هم یار و یاور ایشان بود، گفت: شهید سلیمانی ارتباط قوی با جامعه و جبهه مقاومت داشت اما به دلیل مشغله زیاد خیلی وقت‌ها ممکن بود شرایط برای ارتباط دیگران فراهم نشود که با پیدا کردن شهید پورجعفری، بچه‌ها حلقه اتصال خود و شهید سلیمانی را کاملاً برقرار می‌کردند.

سردار قاآنی با اشاره به علاقه سردار سلیمانی به شهید پورجعفری ادامه داد: هر وقت بچه‌ها این شهید را می‌دیدند با آن چهره گشاده و با صمیمیت، بخش قابل توجهی از گرفتاری‌ها و مشکلات دیگران را با برخورد خوب و معنویت و صفا حل و راه را برای بچه‌های جبهه مقاومت باز می‌کرد‌.

وی با بیان اینکه شهدای ما برجستگانی دارند که در آسمان پرستاره امامت و ولایت و شهدا چنان می‌درخشند که راه را به دیگران نشان می‌دهند، افزود: این امر بدان معنا نیست که بقیه ستارگان برجسته مکتب سالار شهیدان را نبینیم. همه شهدای ما سردار اسلام هستند لذا در بزرگداشت شهدای عالی مقامی مانند شهید سلیمانی باید از دیگر شهدا نیز یاد کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه حاج قاسم هر وقت نیاز به فردی محرم، با وفا، صادق و پای کار داشت حاج حسین پورجعفری را صدا می‌زد، افزود: شهیدان مظفری‌نیا، طارمی، زمانی‌نیا و شهید برجسته مقاومت اسلامی ابومهدی المهندس شهدایی بودند که در فراز و نشیب جبهه مقاومت در کنار حاج قاسم ایستادند و این راه پرافتخار را همراهی و تقویت کردند.

سردار قاآنی مجالس بزرگداشت شهدا را مجالس بازخوانی عزت و عظمت انقلاب اسلامی و رزمایش بیان ارزش‌های الهی دانست و افزود: شهدا فداکارانی هستند که هر کدام از این ویژگی‌ها را در وجود خود برجسته کردند و تابلو برجسته‌ای برای ادامه راه شدند و کرمان ثابت کرده فداکارانه در این راه پای کار بوده و هست.
 
وی ادامه داد: شهدای عالی مقام در دو بخش برای ما پیام دارند. یک بخش ویژگی‌های ارزشمندی است که در وجود آنها بوده و توانسته آنها را برجسته کند و به مرحله‌ای برسند که مقام عند ربهم را به دست آورند. بخش دوم این است که شهدا در پرتو نورانیت ولایت راه سخت و پرفراز و نشیب اما پرافتخاری را انتخاب و طی کردند.
 
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه این نظام با اقتدار و صلابت در برابر انواع جنگ‌های تحمیل شده ایستاده و هر تهدیدی را تبدیل به فرصت می‌کند، گفت: حزب‌الله فرهنگ مقاومت را از انقلاب اسلامی به خوبی درس گرفته است و امروز نسل پنجم فلسطینی‌ها در حال مبارزه هستند و هیچوقت مانند امروز اینقدر قوی، با اقتدار و با صلابت نبوده‌اند و امروز رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از هر جوان فلسطینی فاصله می‌گیرد.

وی با اشاره به تضعیف درونی اسرائیل و آمریکا، گفت: آنها در این دو سه ماه فکر کردند با یک شعار می‌توانند مردم ولایتمداری که زیر پرچم حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) زندگی کردند را تابع خود کنند اما همه این اقدامات آمریکا و اسرائیل از سر استیصال آنها است. ما باید همچنان در نبرد واقعی خود محکم بایستیم البته به اشکالات هم توجه کنیم و در این جنگی که در حال کوتاه کردن ریشه دشمنان است نباید کوتاه بیاییم.

انتهای پیام
captcha