استفاده از توان نیروهای جوان در توسعه کشور تأثیر بسزایی دارد
کد خبر: 4114585
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

استفاده از توان نیروهای جوان در توسعه کشور تأثیر بسزایی دارد

امام جمعه ملایر بر ضرورت پرورش نیروهای جوان و استفاده از آنان برای پست‌های مدیریتی تاکید کرد و گفت: استفاده از توان نیروهای جوان در رشد و توسعه کشور تأثیر بسزایی دارد.

دیدار اصحاب رسانه شهرستان ملایر با امام‌ جمعهبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه ملایر امروز 24 دی ماه در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان، اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) به عنوان یک الگوی کامل و تمام عیار برای بانوان جامعه اسلامی هستند و لحظه به لحظه زندگی ایشان درس است.

وی با بیان اینکه حجاب حضرت زهرا(س) برای بانوان اسلامی بزرگترین شاخصه است، گفت: امروز زنان جامعه با حفظ حجاب و عفاف می‌توانند در همه عرصه‌های اجتماعی حضوری موفق و تاثیر گذار داشته باشند.

امام جمعه ملایر در ادامه بر ضرورت پرورش نیروهای جوان و استفاده از آنان برای پست‌های مدیریتی تاکید کرد و گفت: استفاده از توان نیروهای جوان در رشد و توسعه کشور تأثیر بسزایی دارد.

حجت‌الاسلام طالب ترکاشوند، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر نیز اصحاب رسانه این شهرستان را از پایه کارترین رسانه‌ها دانست و گفت: اصحاب رسانه ملایر در دوران بیماری کرونا و در بازرسی‌های میدانی، پای کار بوده و اقدامات موثری انجام دادند.

ترکاشوند افزود: در حال حاضر اهالی رسانه این شهرستان در تمام عرصه‌ها از جمله فضای مجازی، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها پای کار هستند.

در ادامه شهرام ذبیحی، مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه ملایر نیز گفت: اگر اقناع سازی برای جوانان انجام شود آنها به حوزه رسانه‌های غرب گرایش نخواهند داشت بنابراین انتظار از رسانه‌های داخلی در این حوزه بیشتر است.

مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه ملایر در ادامه داد: دشمنان در جنگ رسانه‌‌ای دستاوردهای نظام اسلامی را سیاه نمایی می‌کنند که کار مقابله‌ای از ظرفیت رسانه‌ای ما برمی‌آید و باید خنثی‌سازی را انجام دهند.

وی به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و یادآور شد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی با برنامه‌ریزی جنگ‌های سخت و نیمه‌سخت و سازماندهی گروهک‌های تروریستی بوده است و بعد از جنگ تحمیلی جبهه و تاکتیک و روش خود را عوض کرد و به جنگ فرهنگی، شبیخون فرهنگی و قتل و عام فرهنگی پرداخت که به نتیجه نرسیدند.

ذبیحی با بیان اینکه دشمنان در دهه سوم انقلاب جنگ هوشمند را در دستور کار خود قرار دادند، تصریح کرد: در دهه چهارم، دشمنان جنگ ترکیبی تمام عیاری را با حدود ۲۰ مؤلفه اجرا کرد و حملات سایبری، اقدامات فرهنگی، ایجاد اختلاف‌های مذهبی و تجهیز گروهک‌ها را علیه ما طراحی کردند که خیلی از این مولفه‌ها را خبرنگاران و رسانه ها می‌توانند با کار جهادی خنثی‌سازی کنند.

مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه ملایر ضمن تأکید بر نقد و نظارت توسط رسانه‌ها، گفت: نقد بر عملکرد مسئولان و دستگاه‌ها و هر کسی را که به نوعی در بدنه حاکمیت نقش ایفا می‌کند کار اصحاب رسانه است اما انتظار می‌رود که نقادی منصفانه باشد و اگر جایی کوتاهی و قصوری است، مطالبه‌گری شود اما از طرفی دیگر اقدامات خوب هم برای مردم بازگو شود.

وی در پایان ترویج یأس و ناامیدی توسط دشمن در جامعه را یکی از مولفه‌های جنگ ترکیبی ذکر کرد و افزود: رسانه ها در کنار مطالبه گری باید واقعیت ها را به تصویر بکشند و در جامعه امیدآفرینی داشته باشند.

سید معصومه موسوی نماینده خانه مطبوعات شهرستان ملایر نیز با بیان اینکه پس از شهر همدان، ملایر اولین شهری است که نمایندگی خانه مطبوعات دارد، گفت: بین شهرستان های استان همدان، ملایر جز نخستین شهرهایی است که هر هفته پر توان اخبار نماز جمعه پوشش داده می شود.

انتهای پیام
captcha