۶ محفل انس با قرآن در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 4118210
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

۶ محفل انس با قرآن در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: ۶ محفل انس با قرآن در ۴۴ کانون مساجد استان در دهه فجر برگزار می‌شود.

محسن رضائی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محسن رضائی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی ۹ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال بر مدار جهاد تبیین، ایجاد فضا برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بین جوانان و نوجوانان و امید آفرینی در بین آحاد جامعه برگزار می‌شوند.

وی افزود: اکنون هزار و ۲۷۳ کانون مساجد در سطح استان فعالیت دارند که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌های ویژه‌ای برگزار خواهند کرد. 

رضائی بیان کرد: در دهه فجر امسال ۲۰۰ عنوان برنامه با حضور حداقل پنج هزار نفر در برنامه‌ریزی ما قرار دارد و ۶ محفل انس با قرآن در ارومیه، قوشچی، میاندوآب، سلماس، نقده با حضور ۴۴ کانون برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر جشن بزرگ دهه هشتادی‌ها با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به دهه هشتادی و نودی‌ها با حضور دو هزار و ۵۰۰ نفر از دهه هشتادی و نودی در ارومیه برگزار می شود و از نماهنگ عشق من ایران که به سه زبان ترکی، کردی و فارسی که در کانون‌های مساجد استان تهیه شده رونمایی خواهد شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در دهه فجر امسال جشنواره سرود بچه های مسجد برای اولین بار در ارومیه و میاندوآب اجرا خواهد شد که تاکنون ۲۲ گروه سرود از ارومیه در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند و هدف از این جشنواره نیز رشد و شکوفایی استعداد بچه‌های مسجد است.

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جشن‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان محسوب می‌شود.

رضائی عنوان کرد: امسال برگزاری جشن‌های دهه فجر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید بیش از پیش مورد توجه باشد تا دسیسه و توطئه دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام
captcha