۳۹۲ پروژه در البرز به‌مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود
کد خبر: 4118661
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

۳۹۲ پروژه در البرز به‌مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود

استاندار البرز گفت: همزمان با ایام دهه فجر و به‌منظور گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ۳۹۲ پروژه در استان با اعتباری بیش از پنج هزار و 500 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز اظهار کرد: امسال نیز با عزت و افتخار، پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هرچه تمام‌تر جشن می‌گیریم و همزمان با گرامیداشت این ایام در استان البرز ۳۹۲ پروژه با اعتباری بیش از پنج هزار و 500 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای حدود یک هزار و 800 نفر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: ۳۰۸ پروژه در بخش دولتی با حدود سه هزار میلیارد تومان اعتبار و در بخش خصوصی ۸۴ پروژه با اعتباری بیش از سه هزار میلیارد تومان اعتبار در این ایام افتتاح می‌شود.

عبداللهی گفت: براین اساس در شهرستان کرج ۱۱۷ پروژه با ۹۴۱ اشتغال و اعتباری حدود دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان ساوجبلاغ ۵۵ پروژه با ۷۴ اشتغال و اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان نظرآباد ۴۹ پروژه با ۱۳۶ اشتغال و اعتباری حدود ۱۸۰ میلیارد تومان، در شهرستان فردیس ۳۵ پروژه با ۱۰۷ اشتغال و اعتباری حدود ۷۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان اشتهارد ۳۶ پروژه با ۳۵۸ اشتغال و اعتباری حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان طالقان ۴۸ پروژه با ۵۷ اشتغال و اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان، در شهرستان چهارباغ ۴۳ پروژه با ۱۱۰ اشتغال و اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در این ایام ۲۹۹ پروژه افتتاح شد که امسال به ۳۹۲ پروژه رسید، گفت: اولین سفر کاروان دولت مردمی ایران قوی در دهه فجر امسال فردا، ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به شهرستان نظرآباد خواهد بود.

انتهای پیام
captcha