ثبت‌نام در جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور تا ۲۲ بهمن ادامه دارد
کد خبر: 4120034
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
در چهارمحال‌وبختیاری

ثبت‌نام در جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور تا ۲۲ بهمن ادامه دارد

ثبت‌نام و ارسال آثار به بیست‌وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه پیام نور در بخش‌های آوایی، هنری، ادبی، پژوهشی، فناوری و نوآفرینی تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه دارد.

جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور

محمود خسروی، رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان در تشریح جزئیات برگزاری بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشجویان دانشگاه پیام نور و با اشاره به اینکه این رویداد قرآنی با هدف اعتلای دانش و بصيرت دينی دانشجویان برگزار می‌شود، اظهار می‌کرد: ثبت‌نام و ارسال آثار در این جشنواره از اواخر آبان‌ماه امسال آغاز شده و براساس برنامه اعلام شده و پس از 2 نوبت تمدید، در بخش‌های آوایی، هنری، ادبی، پژوهشی، فناوری و نوآفرینی تا 22 بهمن‌ماه ادامه دارد.

خسروی ادامه داد: مهلت پایانی ثبت‌نام رشته‌های معارفی شامل معارف و فرازهای نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه 29 اسفندماه سال جاری اعلام شده و آزمون معارفی نیز در پایان فروردین‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با ذکر اینکه مسابقات بخش آوایی در هفته پایانی بهمن‌ماه در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین مرحله استانی جشنواره قرآنی در این بخش در دهه اول اسفندماه و با حضور برگزیدگان تمامی مراکز شهرستانی در پیام نور مرکز استان برگزار خواهد شد. مرحله کشوری جشنواره نیز در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

خسروی با بیان اینکه هر دانشجو می‌تواند در دو بخش این جشنواره شرکت کند، افزود: دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور استان برای ثبت‌نام در این جشنواره به پایگاه اینترنتی http://quranst.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

عضو هیئت علمی گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه پیام نور شهرکرد تأکید کرد: توسعه فضای معنوی و قرآنی و نیز زمينه‌سازی انس و الفت دانشجویان با قرآن كريم و سيره معصومين(ع) و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها از برکات برپایی جشنواره قرآنی است که از تمامی دانشجویان علاقه‌مند برای مشارکت در این رویداد دعوت می‌کنم.

خسروی در پایان گفت: برگزیدگان کشوری جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه پیام نور به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که سال آینده به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha