مشارکت 150 روحانی در امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی
کد خبر: 4123952
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

مشارکت 150 روحانی در امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی گفت: در زلزله اخیر خوی 150 نفر از طلاب و روحانیون این شهرستان در میدان خدمت‌رسانی به مردم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام محسن مسلمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محسن مسلمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی 4 اسفند در جلسه با روحانیون مستقر خوی اظهار کرد: روحانیت و طلاب در عرصه خدمت‌رسانی به مردم همیشه در خط مقدم بودند و در بحران‌های متعددی نظیر سیل، زلزله و کرونا روحیه جهادی خود نشان دادند و نمونه بارز آن نیز زلزله اخیر خوی بود.

وی افزود: حضور روحانیون در خدمت‌رسانی به مردم در زلزله اخیر خوی جلوه‌های خوبی را در بین مردم به یادگار گذاشت و این حضور آنها نشان داد که روحانیت بدون هیچ توقع و تنها براساس تکلیف و رسالت ذاتی خود در دفاع از اسلام و انقلاب و خدمت به مردم گام برداشته است.

حجت‌الاسلام مسلمی بیان کرد: در زلزله اخیر خوی 150 نفر از طلاب و روحانیون این شهرستان در میدان خدمت‌رسانی به مردم حضور داشتند و در قرارگاهی که به مدیریت امام جمعه خوی تشکیل شده بود، طلاب و روحانیون شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به مردم بودند.

وی ادامه داد: استراتژی امروز دشمن، کم‌رنگ کردن حضور روحانیت در جامعه بوده و تجربه ثابت کرده هر جا روحانیت حضور پررنگ و اثرگذاری داشته، مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی به حداقل رسیده است.

انتهای پیام
captcha