ضرورت اجرای طرح نهضت راهیان پیشرفت در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4126239
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

ضرورت اجرای طرح نهضت راهیان پیشرفت در خراسان‌جنوبی

در دوازدهمین جلسه کمیسیون دانشجویی خراسان‌جنوبی که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد، بر ضرورت اجرای طرح نهضت راهیان پیشرفت تأکید شد.

سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۱۴ اسفندماه در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرای طرح راهیان پیشرفت، اظهار کرد: این طرح در راستای جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و همچنین پیوند هرچه بیشتر آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها با حوزه صنعت، معدن و اشتغال پیش بینی شده است. 

وی افزود: هدف اصلی طرح این است که قشر جوان، دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید با حضور در اردوهایی که برگزار می‌شود، ضمن بازدید از مراکز صنعتی، پیشرفت‌های علمی و صنعتی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از نزدیک لمس کنند.

رئیس کمیسیون دانشجویی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی در فضای مجازی، قصد القای ناکارآمدی و کوچک شمردن دستاوردها و توانمندی های نظام در بین مردم را دارند، لذا ضرورت دارد با برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، واقعیات، توفیقات و پیشرفت‌های علمی و صنعتی این مرز و بوم را به قشر جوانِ جامعه منتقل کنیم تا موجب افزایش امید و خودباوری در نسل جدید شود.

انتهای پیام
captcha