روز قدس، روز همبستگی کشورهای اسلامی است
کد خبر: 4132085
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
امام جمعه گرگان:

روز قدس، روز همبستگی کشورهای اسلامی است

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی با بیان اینکه در حال حاضر اسرائیل از درون در حال فروپاشی است، گفت: روز قدس، روز همبستگی کشورهای اسلامی است که با اتحاد و همدلی نه تنها همه جا بلکه آنهایی که به آزادی ملت‌های اسلامی علاقه‌مند هستند بلند شده و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان، 18 فروردین‎ماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی جمعه در مصلی وحدت گرگان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و اهمیت روز قدس گفت: ۴۳ سال پیش حضرت امام خمینی(ره) روز قدس را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای پشتیبانی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین اعلام فرمودند و از آزادگان جهان خواستند که در این روز برای حمایت از آرمان و مردم فلسطین به‌پ اخیزند و نشان دهند که فلسطین همچنان اولویت جهان اسلام است و تا زمانی که سرزمین‌های اشغالی از لوث رژیم صهیونیستی پاک نشود، این نهضت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اسرائیل از درون در حال فروپاشی است، افزود: از چند دهه پیش برخی کشورهای عربی به‌دنبال عادی‌سازی روابط بودند که خوشبختانه مردم این کشورها از جنایات این رژیم غاضب باخبر شده و اعلام انزجار کردند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: یکی از دستاوردهای اولیه آثار خون شهدا همین وضعیت مقاومت است که لرزه را به تن اسرائیل انداخته است. رژیم صهیونیستی از بدو تأسیس تاکنون بدترین روزها را تجربه  واین به برکت خون رزمندگان مقاومت است که به زمین ریخته و تا زمان قیامت ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد: در سال‎های پیش ثابت شد که استکبار جهانی این غده سرطانی را با هدف از بین بردن محور مقاومت در منطقه کاشته تا بتواند اهداف شوم خود را برای تسلط بر منابع جهان اسلام دنبال کند.

وی بیان کرد: روز قدس، روز همبستگی کشورهای اسلامی است که با اتحاد و همدلی نه تنها همه جا بلکه آنهایی که به آزادی ملت‌های اسلامی علاقه‌مند هستند باید بلند شده و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: در حال حاضر مردم بیش از ۸۰ کشور جهان به وظیفه خود عمل کرده و از ملت فلسطین حمایت می‌کنند و با اتحاد و یکپارچگی خود نشانی عملی از امت اسلام را برای دستیابی به یک امت سرنوشت ساز اعلام می‌کنند.

امام جمعه گرگان همچنین به اهمیت شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: شب‌های قدر در آیات و روایات معصومین(ع) از جایگاه بالایی برخوردار است که انسان می‌تواند با حضور و تضرع و استغفار به درگاه خداوند سرنوشت یک ساله خود را رقم بزند.

انتهای پیام
captcha