افزایش ۷برابری ظرفیت مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در آذربایجان غربی
کد خبر: 4133819
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

افزایش ۷برابری ظرفیت مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در آذربایجان غربی

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: روند جمع‌آوری معتادان متجاهر در آذربایجان غربی با افزایش ۷ درصدی ظرفیت مرکز نگهداری از معتادان متجاهر مرکز استان، به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ۲۴ فروردین، در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: روند جمع‌آوری معتادان متجاهر در آذربایجان غربی با افزایش ۷ درصدی ظرفیت مرکز نگهداری از معتادان متجاهر مرکز استان، به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

رضا ابراهیمی افزود: ظرفیت مرکز نگهداری از معتادان متجاهردر ارومیه، از ۱۲۰ نفر به بیش از ۸۰۰ نفر افزایش یافته است که این موضوع در بهبود فضای جامعه و نگهداری مناسب از معتادان متجاهر نسبت به ماه‌های گذشته تاثیر به‌سزایی داشته است.

وی تصریح کرد: با رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و باید برای ارتقای این روند متولیان امر، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین مشارکت جدی داشته باشند.

ابراهیمی با تاکید بر اهمیت پیشگیری و آموزش در موضوع اعتیاد از سازمان‌های مردم نهاد و متولیان اجرایی خواست خانواده‌ها را با ابعاد مشکلات اعتیاد، این بلای خانمان‌سوز بیشتر آشنا کنند و برای صیانت از بهبودیافته گان از هیچ تلاشی دریغ نشود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین بر جذب خیرین در حوزه درمان و صیانت از بهبودیافتگان اعتیاد تاکید کرد و از مسئولان امر خواست زمینه آشنایی خیرین با این حوزه را بیشتر هموار کنند.

 

انتهای پیام
captcha