حضور پرشور مردم؛ باطل السحر توطئه‌های ‌اسرائیل
کد خبر: 4134012
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
امام جمعه گرگان:

حضور پرشور مردم؛ باطل السحر توطئه‌های ‌اسرائیل

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه حضور پر شور مردم باطل السحر توطئه‌های ‌اسرائیل است، گفت: به گفته رسانه‌های اسرائیلی، خوابی که این رژیم مبنی بر شکل‌گیری ائتلاف عربی و بین‌المللی علیه ایران و منزوی کردن این کشور دیده بود تعبیر نشد و رژیمی که در آینده باید تغییر کند اسرائیل است نه ایران.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان از حضور پرشور مردم قدرشناس گرگان در راهپيمای روز قدس تشکر کرد و گفت: امام ۴۵ سال پیش آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز قدس اعلام کردند آن روز شاید اهمیت این نامگذاری برای خیلی از افراد ناشناخته بود ولی امروزه می‌بینید که ملت‌ها همه متحد شدند و صدای مرگ براسرائیل در اکثر کشورها به گوش می‌رسد.

امام‌جمعه گرگان به علت نامگذاری روز قدس توسط امام (ره) اشاره کرد و گفت: یکی از علت‌های این نامگذاری این بود که امام(ره) می‌خواستند مسئله فلسطین از دست سیاستگذاری عالم خارج شده و در بین توده مردم بیاید و امروز کل جهان اسلام و جهان بشریت خود را در برابر ملت مظلوم فلسطین متعهد می‌دادند و مطمئن باشید این فریادها اثر خود را خواهد گذاشت و لرزه بر غاصبان رژیم صهیونیستی خواهد انداخت.

آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد: از روزی که رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطین را اشغال کردند به خیال خود می‌خواستند مسجد الاقصی را تخریب کرده و معبد سلیمان را مستقر کنند ولی امروز جبهه مقاومت در منطقه تقویت شده از یمن و سوریه و لبنان و عراق و ایران همه اینها چراغ سبزی برای تحولات منطقه است.

امام جمعه گرگان گفت: به گفته رسانه‌های اسرائیلی، خوابی که این رژیم مبنی بر شکل گیری ائتلاف عربی و بین المللی علیه ایران و منزوی کردن این کشور دیده بود تعبیر نشد و رژیمی که در آینده باید تغییر کند اسرائیل است نه ایران.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان تصریح کرد: روزی کشورهای عربی به سوریه موضع گیری کردند و حتی رئیس جمهور سوریه هم در توافقها حضور نداشت اما امروزه اجلاسیه اتحادیه عرب تشکیل شده و توافقی که بین عربستان و ایران اتفاق افتاده لذا این امیدها و روزنه‌های بین کشورهای اسلامی نشان دهنده این است که افول اسرائیل نزدیک است.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز نیروهای مسلح ما نه فقط در منطقه جایگاه خیلی برجسته پیدا کردند بلکه در دنیا هم حرفی برای گفتن دارند و این نشانه اقتدار کشور بوده که باید به آن افتخار کنیم.

وی با بیان‌اینکه یکی از مسائل مورد درخواست مومنین مسئله حجاب است، گفت: حجاب از مسلمات دین و نص صریح قرآن است و در واقع حجاب مصونیت است نه محدودیت است لذا بی‌حجابی و بدحجابی به ملت ایران و دین اسلام تعلق ندارد و سوغات غرب است که قرار بود در راستای اهداف شوم دشمنان به دست رضاخان در کشورمان پیاده‌سازی شود.

امام جمعه گرگان گفت: امروزه بانوان زیادی در مراکز مختلف داریم که با وجود حجاب اسلامی فعالیت دارند، لذا باید بدانیم اینها نقشه‌های شوم دشمنان برای ضربه‌زدن به اسلام بوده که باید همانطور که آنها با برنامه وارد شدند ماهم باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha